چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین استراتژی هسته‌ای خود را با آمریکا مقایسه کرد و گفت: آمریکایی‌ها در استقرار سلاح‌های هسته‌ای خود در سرزمین‌های دیگر از روسیه پیشی گرفته‌اند. ما سلاح های هسته‌ای از جمله سلاح های هسته‌ای تاکتیکی در خاک کشورهای دیگر نداریم، اما آمریکایی‌ها چنین سلاح هایی را در ترکیه و تعدادی دیگر از کشورهای اروپایی مستقر کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری تلاش می‌کنند با ارائه گزاره‌های غلط درباره واقعیت‌های جامعه، تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران را دچار خطای محاسباتی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خبرنگار تونسی در توییتی انتقادی نوشت: بن سلمان، پیش از اینکه به ریسمان آمریکا و چین چنگ بزنی، به ریسمان خداوند چنگ بزن.

وب‌گاه فرارو

ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود. منبع: دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران نوشت که در دولت دوم حسن روحانی هم ابتدا یک چهره کاملا سیاسی برای شهرداری تهران انتخاب شد و بعد از ماجراهایی که مجال ادامه کار را از او (محمد علی نجفی) ستاند این تصور غالب شد که بهتر است شهردار تهران غیر‌سیاسی باشد و در ادامه محمد علی افشانی و پیروز حناچی شهردار تهران شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهرداد خدیر در عصرایران نوشت: هر چند شهرداری تهران نهادی خدماتی - اجتماعی و غیر سیاسی است و امتیاز روزنامه آن هم در ابتدا عنوان سیاسی نداشت اما شهردار تهران سیاسی‌ترین مقام غیر سیاسی ایران است!

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر نفت در امور گاز از ابلاغ آیین‌نامه طرح‌های تشویقی مهار مصرف گاز به وزارت نفت ازسوی دولت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدتی قبل یکی از اکانت‌های سایبری نزدیک به گروهک منافقین نوشته بود که اکانت‌های جوانان محلات باید از حالت کرم ابریشمی خارج‌شده و همچون احزاب کردستان کار نظامی و تشکیلاتی انجام دهند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما از مشکلات اقتصادی کشور دفاع نمی‌کنیم و به عنوان کسی که در جریان مذاکرات دولت هستم اذعان می‌کنم که بزرگترین خط قرمز رئیس جمهور معیشت مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حملات موشکی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی و حمل و نقل اوکراین نیز نه تنها بر زندگی غیرنظامیان، بلکه بر توانایی کی‌یف برای تامین مجدد نیروهای مسلح خود و استقرار مجدد آنها در بخش‌های حیاتی جبهه تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم می‌توانید در زمان کوتاهی نام چهره معروفی که با سه زن بازیگر ازدواج کرده و یکی از بازیگران رکوردار ازدواج در ایران است را بگویید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پولیتیکو ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به عنوان تأثیرگذارترین فرد در اروپا انتخاب کرد.

خبرگزاری دانا

رسانه های عبری از درخواست حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو برای تمدید مهلت تشکیل کابینه خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: عباس توانگر از سوی رسانه‌های اصولگرا، از جمله افراد ارشد این رسانه‌ها توصیف شده بود؛ البته سال‌های قبل و پیش از این ماجراها! او فعالیت رسانه‌ای خود را از دهه 60 و با حضور در روزنامه محافظه‌کار «رسالت» آغاز کرد و ازجمله نخستین نسل روزنامه‌نگاران این روزنامه اصولگرای سنتی است.