چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی روز پنجشنبه در دیدار طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن در جامعه ما مهجور مانده و جامعه طلاب و روحانیت باید آن را از مهجوریت بیرون بیاورند. وی بیان کرد: قرآن کریم در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل روز جامعه آیه‌های مختلفی دارد که باید در مساجد و منبر‌ها به تفسیر آن پرداخت. رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اوج فضاحت آمریکا و هم پیمانانش ترورهای کوری است که در ممالک اسلامی انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: مسعود کشمیری - عامل شهادت شهیدان رجایی و باهنر - به رغم این که عضو سازمان مجاهدین خلق بود، همواره تندترین مواضع را علیه این سازمان می گرفت و حتی پیشنهاد کرده بود مقر رادیویی این سازمان بمباران شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش | یارانه چند برابری و کالابرگ همزمان برای مردم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تقریباً دو هفته پس از کناره‌گیری او از وزارت راه و تنها یک‌روز پس از رای اعتماد مجلس به مهرداد بذرپاش به عنوان جانشینش در وزارت راه، خبر درگذشت رستم قاسمی بر اثر بیماری سرطان در 58 سالگی روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: اردشیر مطهری گفت: در موضوع حجاب، پلیس وقتی دید وضع مناسب نیست، خودش وارد میدان شد، آن هم براساس احساس مسئولیتی که داشت روی به چنین کاری آورد. پلیس مسئولیتی را قبول کرد که هم، بتواند پیشگیری کند و هم، ضمانت اجرایی داشته باشد، در حالی که در شروع کار، این وظیفه پلیس نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر عراق امروز برای شرکت در نشستی میان سران کشورهای عربی و چین وارد عربستان سعودی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: برآورد آمریکایی ها ایجاد ناامنی در ایران با دوگانگی حجاب و بی حجابی و از مسایل معیشتی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد شیاع السودانی برای شرکت در نشستی میان سران کشورهای عربی و چین وارد پایتخت عربستان سعودی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقامات کشوری و لشکری با صدور پیام‌هایی درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پولیتیکو ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به عنوان تأثیرگذارترین فرد در اروپا انتخاب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پولیتیکو ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به عنوان تأثیرگذارترین فرد در اروپا انتخاب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به بازدید صبح امروز رئیس جمهور از مترو پرند ابراز امیدواری کرد که تزریق 210 میلیارد تومان بودجه نقدی امسال این خط در مصوبات سفر استانی لحاظ شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد باقر قالیباف در بدو ورود به شهر شیراز با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با خانواده شهدای حادثه تروریستی دیدار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین بار که نامش بر سر زبان‌ها بود از مهدی کروبی عیادت کرده بود و تصویر وی منتشر شده بود؛ همین یک ماه قبل هم بود که خبر فوت شوهرش شیخ علی تهرانی را شنیدم.

وب‌گاه فرارو

یوسف نوری: درحال حاضر 40 هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال 45 تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را میگیرد.