چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: عباس توانگر از سوی رسانه‌های اصولگرا، از جمله افراد ارشد این رسانه‌ها توصیف شده بود؛ البته سال‌های قبل و پیش از این ماجراها! او فعالیت رسانه‌ای خود را از دهه 60 و با حضور در روزنامه محافظه‌کار «رسالت» آغاز کرد و ازجمله نخستین نسل روزنامه‌نگاران این روزنامه اصولگرای سنتی است.

وب‌گاه ورزش سه

نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله محسن حیدری گفت: آمریکا برای رسیدن به اهدافش که ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، دست به هر کاری می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از عدم رعایت ادب در این نشست دانشجویی خاطرنشان کرد: نسبت به برخی حرف‌ها تذکر اخلاقی دادم. به آقایان هم خواهم گفت اگر به من توهین کردند شما بگذرید و این حق شخصی بنده است اما حمله به جان و ناموس مردم پاسخ دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی ضمن اعلام خبر ابلاغ آیین‌نامه اجرایی تعرفه گازب‌ها و طرح‌های تشویقی ازسوی دولت به وزارت نفت، در تشریح آن بیان کرد: مشترکان خانگی که مصرف گاز آن‌ها در ماه‌های سرد سال نسبت به دوره مشابه پارسال کمتر شود، به ازای هر یک واحد درصد کاهش، مشمول تخفیف یا همان پاداش صرفه‌جویی معادل سه واحد درصد در گازب‌های صورتحساب همان دوره خواهند شد که این تخفیف...

خبرگزاری تسنیم

حداد عادل آنها در مراسم پاسداشت شهدای مدافع امنیت گفت: رسانه‌های نیابتی در قضایای اخیر اذعان داشتند که با دروغ‌پراکنی به دنبال بر هم زدن امنیت هستند. اغتشاشگران با اقدامات وحشیانه، آبروی خود را بردند و مردم هم نسبت به آنها اعلان برائت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شامگاه پنجشنبه، مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، با سخنرانی محمدباقر قالیباف و با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران و مسئولان استان فارس برگزار شد. همزمان با این مراسم، چهل و یکمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب و دومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع حرم حاج رسول استوار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در همایش بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قم حاضر شد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد. معاون رئیس جمهور در این مراسم گفت: ایام 16 آذر فرصتی است که می‌توان در مورد نقش دانشجو و جنبش دانشجویی و مسیری که تا امروز دانشگاه‌ها در طول این 80 سال طی کرده‌اند، گفتگو کرد. وی افزود:...

وب‌گاه الف

مریم رجوی سرکرده سازمان تروریستی منافقین رسماً اعلام کرد که سازمان متبوعش جایگزین جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

دومین اجلاس مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه قم و جمعی از مسئولان در پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) قم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال شکست‌های سخت روسیه در اوکراین و اعلام «بسیج محدود» مردم روسیه توسط ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، کرملین با انفجاری از نارضایتی عمومی در رسانه‌های اجتماعی مواجه شد. جالب توجه است که برخی از شدیدترین انتقادها از سوی حامیان اصلی دولت وارد شد: ملی‌گرایان افراطی و نظامیان تندروی که احساس می‌کردند روسیه آن‌طور که باید نمی‌جنگد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم حضور یافت و به سؤالات دانشجویان پاسخ گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: ما از مشکلات اقتصادی موجود در کشور دفاع نمی‌کنیم و به دنبال انداختن مشکلات به گردن مسئولان گذشته نیستیم اما باید گفت که بزرگترین خط قرمز شخص رئیس جمهور معیشت مردم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از پرستاران کرمانشاهی که در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب و با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران شایستگی‌های بسیاری دارند و با تاسی گرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) که پرستار پدر بودند و همچنین حضرت زینب...