چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: بر مبنای نظر رهبر معظم انقلاب، فرهنگ گزاره مهمی است که باید در رویکرد کلی و نگرش بنیادین جامعه متحول شود.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه در بخش فرهنگ می بایست با رویکردی نوین تدوین شود، گفت: دولت مردمی رویکرد جدیدی نسبت به تدوین برنامه هفتم توسعه دارد زیرا نگاه جدی و تحولی به حوزه فرهنگ در برنامه هفتم توسعه الزامی است.

خبرگزاری تسنیم

اسفندیار قره‌باغی خواننده‌ای بود که علاوه بر سرودهای ماندگاری که در موسیقی ایران به جا گذاشت، شاگردان بسیاری را هم برای هنر ایران تربیت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریم رجوی با شرکت در پارلمان ایتالیا گفت: این جنبش به میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

در قانون موضوع حمل و نقل افراد دارای معلولیت تاکید شده است ولی شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی و حمل و نقل ریلی و مسافری بلیت نیم بها و یا خدمات دیگر را به بهانه واگذاری به بخش خصوصی اجرا نمی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین: روسیه تنها در پاسخ به حمله طرف مقابل از سلاح های کشتار جمعی استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور کشور چین بیان کرده است: چین و عربستان سعودی دارای روابط نزدیک دوستانه و برادرانه بر مبنای مشارکت و همکاری دوجانبه دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور چین گفت: چین و عربستان سعودی دارای روابط نزدیک دوستانه و برادرانه بر مبنای مشارکت و همکاری دوجانبه دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام رسانه ها، حداقل دو آیتم با مهر "محرمانه" در یکی از انبارهای عمارت لوکس دونالد ترامپ در فلوریدا کشف شد. این اقلام به اف‌بی‌آی تحویل داده شدند.

خبرگزاری تسنیم

سفیر "روایت حبیب" در دومین اجرای خود، امروز در ساری مرکز مازندران شهروندان را پای یک روایت دیدنی و شنیدنی آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در واکنش به خبر انحلال گشت ارشاد با بیان اینکه گشت ارشاد جمع نشده، تغییر تاکتیک داده است گفت: در موضوع حجاب هم، بی‌تدبیری‌هایی باعث گسترش بی‌حجابی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرآرا نیوز نوشت:: معاوضه بخاری با برنج و روغن"، "معاوضه کتری برقی با برنج" و... این عبارات عنوان آگهی‌هایی است که در اپلیکیشن «دیوار» درج شده و شکل جدیدی از فقر را صورت‌بندی می‌کند. هرچند تعداد این قسم از آگهی‌ها زیاد نیست، اما از واقعیتی پرده بر می‌دارد که همه از آن با خبریم؛ «فقر»!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: حتی قرارداد سه‌ساله بین مقامات آمریکایی و شرکت اسلح‌سازی ریتون به مبلغ 1.2 میلیارد دلار برای ساخت سامانه‌های دفاع هوایی برای ارتش اوکراین، از همین منطق (فسادزا و کسب پول) قابل توضیح است.