چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان درخصوص قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش جزئیاتی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در بیشکک پایتخت قرقیزستان، در سخنانی تصریح کرد: سقف قیمتی که برای نفت در حال اجرا است، در سطح بهای فروش نفت ما قرار داشته و تأثیری نخواهد داشت. تعیین سقف برای قیمت نفت منجر به افول سرمایه گذاری در جهان می‌شود و پس از آن قیمت نفت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور اظهار کرد: اگر فضای انقلابی و جهادی به تحکیم اعتقادات و باورها نینجامد، ممکن است در یک وضعیتی، دچار انحراف شوند، چنان‌که برخی به انحراف کشیده شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در متن توضیحات منتشر شده از سوی سازمان انرژی اتمی آمده: اگر کمی جزئی تر به موضوع نگاه کنیم اهمیت انرژی اتمی را در جهان بیشتر در می یابیم. در یکسال گذشته اتحادیه اروپا چشم انداز سرمایه گذاری در نیروگاه های هسته ای در سطح کشورهای این اتحادیه را 500 میلیارد یورو ترسیم نموده است. عربستان سعودی با داشتن ذخایر غنی نفتی، ساخت 16 راکتور هسته ای را در دستور ساخت قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش‌ها، شادمان احمدی در روز دستگیری که با شکایت شاکی خصوصی انجام شده بوده چندین بار اقدام به خودزنی خطرناک مانند کوبیدن سر به دیوار و بریدن گلو با شیشه کرده بود همچنین پس از انتقال جسد وی به پزشکی قانونی و در معاینات صورت‌گرفته در بدن متوفی آثار کبودی‌های موازی مشاهده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به مقاله یکی از روزنامه‌های کشور طی هفته جاری، توضیحاتی را درباره اقبال جهانی نسبت به نیروگاه‌های اتمی ارایه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر به دلیل ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب ممنوعیت تردد در محورهای شمالی ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولیعهد سعودی در چهل و سومین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که روز جمعه در ریاض برگزار شد در اظهاراتی خواستار پایبندی ایران به قوانین بین المللی در خصوص پرونده هسته ای و اصل حسن همجواری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم به جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 40 هزار مربی پرورشی گفت: 780 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف اسرائیل دولت دیوانه‌ها را تشکیل خواهد داد و به یک عضو ثانویه یا یک شریک کوچک در این دولت تبدیل شده است. نتانیاهو دولتی را تشکیل خواهد داد که قادر به حکمرانی نخواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در این اغتشاشات محدود بعضی شعارها ولی فقیه را نشانه رفته‌اند، دلیل این اقدام را ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل خواسته‌های آمریکا و استکبار جهانی دانست و یادآوری کرد که نباید فرمایش امام راحل را که فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید را فراموش کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه مدیریت دنیا دو مشکل اصلی دارد، گفت: با این دو مشکل، بشریت معاصر همیشه در رنج و عذاب بوده و جنگ و خونریزی تمام نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روزی که تحریم‌ها را لغو کنند ما نیز به تعهدات در قالب برجام برمی گردیم.