چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمازجمعه این هفته تهران (18 آذر) به امامت حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولیعهد سعودی در اظهاراتی گفت که از ایران می خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری به سفر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین و عربستان سعودی بعد از نشست ریاض بیانیه مشترکی صادر کرده و متعهد شده‌اند روابط دوجانبه را بخشی از سیاست خارجی‌شان قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر دریادارحبیب الله سیاری با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، امروز (جمعه)، طی سخنرانی در جمع وزرای دفاع کشور‌های مستقل همسود و سازمان همکاری شانگ‌های گفت که غرب از اوکراین بهره کشی کرده است. رئیس جمهور روسیه در این باره اظهار داشت: «غرب با بی‌شرمی چندین سال منابع اوکراین را تصرف کرد، از آن بهره‌برداری کرد و نسل‌کشی را تشویق نمود.» پوتین اضافه کرد: «تهدید‌هایی در جهان...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جریانات حوزه فرهنگ نیازمند بازتعریف، بازخوانی و رفع اشکالاتی در نظام مدیریتی است، گفت: تمامی این موارد در دوره جدید وزارت فرهنگ در دستور کار قرار دارد از سوی دیگر اصلاح و تغییر حدود 45 قانون، آئین نامه و دستورالعمل آغاز شده که امیدواریم با اعمال این تغییرات و اصلاحات شاهد تغییر ریل‌گذاری در جهت حکمرانی فرهنگ انقلاب اسلامی باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چین و عربستان سعودی بعد از نشست ریاض بیانیه مشترکی صادر کرده و متعهد شده‌اند روابط دوجانبه را بخشی از سیاست خارجی‌شان قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: این که سه شهردار سابق تهران (توسلی، کرباسچی و قالیباف) چهره های شاخص سیاسی امروز هستند و شهردار فعلی هم به عنوان یک فعال سیاسی شناخته می‌شود همه حاکی از آن است که شهرداری تهران عنوانی سیاسی است ولو شهرداری تهران درمقام نهاد سیاسی نباشد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر نفت در امور گاز ضمن اعلام خبر آیین‌نامه اجرایی بند «ک» تبصره 15 بودجه 1401 درباره افزایش تعرفه گازبها و طرح‌های تشویقی آن به وزارت نفت، گفت: مشترکان خانگی که مصرف گاز آنها در ماه‌های سرد سال نسبت به دوره مشابه پارسال کمتر شود، به ازای هر یک واحد درصد کاهش، مشمول تخفیف یا همان پاداش صرفه‌جویی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار البرز و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور در خصوص مسائل و موضوعات استان دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال تلگرامی «چند ثانیه» ویدئویی را به نقل از شبکه آموزش منتشر کرده که در آن دانش‌آموزان دختر بدون حجاب برای آموزش کلاس ششم ابتدایی در برنامه صداوسیما حضور یافته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولیعهد سعودی در دیدار رئیس جمهوری چین در ریاض بار دیگر با دهن کجی به دولت آمریکا تاکید کرد که ریاض به شدت به اصل «چین واحد» متعهد و پایبند است.

وب‌گاه عصر ایران

تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد. اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد و به گمان من او هنوز زنده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به نقش اخلاق سیاسی و رعایت آن از سوی مدیران و مسئولان کشور، گفت: مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که اعتماد آفرینی اخلاق حتی فراتر از قوانین است و در همین چارچوب باید مدیران و مسئولان در تمام سطوح رعایت اخلاق، ادب و احترام به انسان‌ها را به عنوان یک تکلیف مد نظر قرار داده و آن را اجرا کنند.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران با اشاره به اینکه باید ریشه مشکلات را در کشور خشک کنیم، گفت: معیشت، سلامت و مسکن مردم امروز تنگناهایی را برای آنها ایجاد کرده است اما به لطف الهی و دولت انقلابی مسیری دنبال می شود که به کاهش این آلام و دردهای مردم منتهی می شود.