چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین چهلمین روز شهادت شهید آرمان علی‌وِردی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مرثیه‌خوانی منصصور ارضی، حسین سازور و امیر عباسی در مسجد ارک برگزار شد. شهادت، آرمان این مردم است حجت‌الاسلام قمی در ابتدا با تأکید بر جریان داشتن یک جنگ تمام‌عیارِ ترکیبی علیه ملت ایران، گفت: دشمنان خواستند مردم را در برابر مردم قرار دهند و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گوید محصول 20 سال مذاکره با طرف‌های غربی بر سر پرونده هسته‌ای ایران، سند برجام بود؛ سندی که با امضای آن قرار بود ادعاهای بی‌پایه و اساس غربی‌ها درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران پایان یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مکان‌هایی که بازرسان آژانس بازرسی کرده‌اند، یکی گاوداری، یکی معدن متروکه و یکی ضایعات‌فروشی است که به گفته سرویس‌های بیگانه و منافقین، محل فعالیت هسته‌ای ایران بوده است.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: مشترکینی که در ماه‌های بسیار سرد سال، مصارف آن‌ها حداکثر 70 درصد الگوی متعارف مصرف (سقف پله 3 جدول پلکانی) باشد، گازبهای آن‌ها صد در صد رایگان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، گفت: مشترکین خانگی که مصرف گاز آن‌ها در ماه‌های سرد سال نسبت به دوره مشابه سال قبل کمتر شود، به ازای هر یک واحد درصد کاهش، مشمول تخفیف یا همان پاداش صرفه‌جویی معادل 3 واحد درصد در گازب‌های صورتحساب همان دوره خواهند شد که این تخفیف تا سقف 45 درصد...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس گفت: اگر پلیس شما را به خاطر نبستن کمربند ایمنی جریمه کرد آیا کار اشتباهی کرده است؟ اگر شما با سرعت غیرمجاز حرکت کردید، آیا پلیس نمی‌بایست شما را امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد. پلیس اجرای قانون می‌کند. وقتی شما با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کنید پلیس وظیفه دارد که شما را جریمه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: باید نسل جوان را برای گام دوم انقلاب آماده کنیم و لازمه آن، زنده نگهداشتن افکار شخصیت‌هایی چون علامه مصباح است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرعشی گفت: به آقای اژه‌ای هشدار دادم و گفتم بدترین کار می تواند این باشد که جمهوری اسلامی به سمت یک فضای بسته‌تر برود در این صورت هم اقتصاد ضعیف‌تر می شود، هم ناکارآمدی تشدید می شود، هم مهاجرات افزایش پیدا می کند و هم بحران‌های آینده شدیدتر از این می شود. که از نظر اوضاع من بسته‌تر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: همه مسئولان باید اخلاق، ادب، تواضع و احترام به انسان‌ها را به عنوان یک تکلیف قطعی الهی مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 40 هزار مربی پرورشی گفت: 780 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گوید مکان‌هایی که بازرسی کرده‌اند، یکی گاوداری، یکی معدن متروکه و یکی ضایعات‌فروشی است که به گفته سرویس‌های بیگانه و منافقین، محل فعالیت هسته‌ای ایران بوده است. در یک ضایعاتی نمونه‌برداری کرده‌اند و این ضایعات از کشورهای مختلف، وارد کشور شده است.