چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقد و بررسی کتاب «برای زین‌أب» پرداختی به زندگی شهید «محمد بلباسی» نوشته «سمیه اسلامی» و «فاطمه قنبری» در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نسبت به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داده و گفت: ما تشکر می کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روزها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکم فرماست.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور روسیه، امروز (جمعه)، طی سخنرانی در جمع وزرای دفاع کشورهای مستقل همسود و سازمان همکاری شانگهای گفت که «غرب با بی‌شرمی چندین سال منابع اوکراین را تصرف کرد، از آن بهره‌برداری کرد و نسل‌کشی را تشویق نمود.»

خبرگزاری دانا

یادواره به مناسبت شهادت 18 بانوی قمی که در ایام فاطمیه سال 65 در جلسه روضه حضرت زهرا (س) بر اثر بمباران هوایی دشمن بعثی به شهادت رسیدند برپا شد، این یادواره به همان شکل مجلس روضه ایام فاطمیه بانوان با خاطره گویی یکی از بازماندگان حادثه برگزار شد

وب‌گاه گسترش

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پلیس شما را به خاطر نبستن کمربند ایمنی جریمه کرد آیا کار اشتباهی کرده است؟ اگر شما با سرعت غیرمجاز حرکت کردید، آیا پلیس نمی‌بایست شما را امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد. پلیس اجرای قانون می‌کند. وقتی شما با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کنید پلیس وظیفه دارد که شما را جریمه کند. این یک امر به معروف و نهی از منکر است که جلوی کشتن شما و تصادفات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: می‌بایست حوزه فرهنگ و هنر از انحصار چند چهره و چند بنگاه تولیدی خارج شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل جدید گمرک ایران بعد از حضور در گمرک و جلسه اولیه با رئیس کل سابق و مدیر کل حراست گمرک ایران، در اولین اقدام با مدیران گمرکات اجرایی سراسر کشور گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت و گو با خبرآنلاین به نخبگان به ویژه مذهبی ها هشدار داد که، بدترین اتفاقی که ممکن است برای کل مذهبی‌های ایران بیفتد، از روحانیت معظم گرفته تا هر کسی که سرش را بر مهر می گذارد و خدا را پرستش می کند، بزرگ‌ترین اتفاقی که می تواند برای همیشه این مجموعه را بدنام تاریخ کند این است که در نبودن جمهوری اسلامی، ایران تجزیه شود، تجزیه ایران مهر ذلت بر پیشانی...

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را در کشور خشک کنیم، گفت: معیشت، سلامت و مسکن مردم امروز تنگناهایی را برای آنها ایجاد کرده است اما به لطف الهی و دولت انقلابی مسیری دنبال می‌شود که به کاهش این آلام و دردهای مردم منتهی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در یادداشت خود تلاش کرده با پرسش های علمی، صحت آمارهای ارائه شده از سوی رئیس جمهوری را به بحث و بررسی بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا درباره سفر رئیس جمهوری چین به سعودی: نمونه ای از بسط نفوذ چین در سراسر جهان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه اجرایی بند «ک» تبصره 15 بودجه 1401 درباره افزایش تعرفه گازبها و طرح‌های تشویقی آن به وزارت نفت ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد خاتمی گفت: ما تشکر می کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روزها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: در برخی از شهرها شعار مرگ دیکتاتور را سر می‌دهند. دیکتاتور کسی است که به شخصیت‌ها اجازه نمی‌دهد حتی گفتگوی ساده انجام دهد و امنیت جانی و مالی مردم را به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست مجریان دومین سالگرد ارتحال علامه آیت الله مصباح یزدی با اشاره به توصیف رهبر معظم انقلاب از آیت الله مصباح که ایشان را مطهری زمان خواندند، اظهار کرد: در اوج تنازعات افکار مختلف در قبل و آستانه انقلاب، افکار شهید مطهری راهگشا بود. نشر افکار شخصیت‌هایی همچون علامه مصباح یزدی لازمه گام دوم انقلاب است. وی ادامه داد: اگر افکار...