چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم رئیسی برخلاف رؤسای جمهور پیشین، 16 آذر را مهمان یک تشکل دانشجویی بود و از دیدار با عموم دانشجویان خودداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زاکانی در پاسخ به پرسشی در خصوص قانون حجاب در کشور گفت: قانون حجاب قانونی مترقی است و تا وقتی قانون است لازم الاجرا است. اگر کسی دریافتی از این قانون و قانونمداری ندارد باید در چهارچوب‌های ذهنی خود اصلاح را صورت دهد. اگر ضوابط نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در همایش چهلمین سالروز تاسیس دیوان عدالت اداری که با حضور اعضای شورای عالی قضایی و روسای سابق دیوان عدالت اداری برگزار شد، افزود: دیوان عدالت اداری در راستای تفکر آینده‌نگرانه و مردم‌سالاری دینی و حاکمیت احکام الهی در پرتو حاکمیت اراده مردم تأسیس شده است تا مرجع تظلم‌خواهی مردم باشد. وی ادامه داد: رسیدگی به...

وب‌گاه عصر ایران

هنوز رشوه در سراسر شهرداری به چشم می‌خورد و شما در شهر هیچ امکانی را برای اعلام اعتراض‌ها فراهم نکردید. اگر دم از گفت‌وگو و تضارب آراء می‌زنید چقدر امکان شنیدن صداها را فراهم کرده‌اید.

خبرگزاری دانا

منتشلو کارشناس مسائل سیاسی گفت: از جمله شاخص‌های قرآنی دانشجوی انقلابی، ولایت‌مداری، دین‌شناسی و معنویت‌گرایی است و یک دانشجوی متعهد رسالت دانشجویی خود را بر پایه دین شناسی و ولایت‌مداری قرار می‌دهد، آن‌ها هیچ‌گاه گرایش لیبرال به رسالت دانشجویی ندارند و از این بابت است که دانشجویان نقش بسزایی در پیشبرد انقلاب و نقاط عطف آن داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجری جلسه پیش از آغاز صحبت‌های زاکانی شهردار تهران در تشریح اینکه تعداد نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تنها سه مورد بود، گفت: ما از نمایندگان تشکل‌های مختلف دعوت کردیم اما آنها خود قبول نکردند و در جلسه حاضر نیستند.

خبرگزاری دانا

علمدارلو گفت: بهترین خاطره دوران دانشجویی روزهایی بود که در انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دوره و برنامه برگزار می‌کردیم و همه در کنار هم یاد می‌گرفتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی اظهار کرد: ما گفت‌وگو را در دانشگاه مفید می‌دانیم. سخنان همه حتی کسانی که نظرات مخالف دارند شنیده خواهد شد. سخن گفتن در حل مسئله بسیار اثر دارد. دولت از این گفت‌وگوها استقبال خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

دانشجویان همواره قشر آگاه و روشنفکر جامعه هستند که با تحلیل درست از مسائل می‌توانند در مطالبه‌گری، جهاد تبیین و تحقق ایران قوی نقش‌آفرینی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور و چند تن از وزرا در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حضور دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز، آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه‌های میدان کتاب و شهید دادمان و نیز عملیات اجرایی ایستگاه ورزشگاه تختی بررسی شد.

خبرگزاری دانا

طی سال‌های اخیر نور امیدی از تولید و اشتغال در روستاهای شهرستان بشاگرد منور شده است و بانوان این خطه از جنوب کشور با بافت فرش‌های زیبا و با کیفیت توانسته‌اند علاوه بر فروش هنر دستان خود در داخل کشور؛ به خارج از کشور نیز صادر کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همایش چهلمین سالروز تاسیس دیوان عدالت اداری که با حضور اعضای شورای عالی قضایی و روسای سابق دیوان عدالت اداری برگزار شد، افزود: در دوران 2 ماه و 20 روز ریاست بر دیوان عدالت اداری صد‌ها نامه برای وزرا ارسال کردیم که چرا به احکام صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری توجه نمی‌شود و بخش‌نامه‌هایی خلاف این آرا صادر...