چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند جنایت آشکار رژیم پهلوی، آمریکا و انگلیس در دانشگاه در 16 آذر 1332 ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه باید بپذیرد که نتوانست آن چه را که به عنوان مطالبات مردم در کف جامعه مطرح شد، نمایندگی کند. معدود دانشجویان معترض که ضدامنیتی‌ترین شعارها را سرمی‌دهند و معتقدند برای گفت‌وگو امنیت ندارند، حتی به دانشجویان معترض واقعی هم ظلم کردند.

خبرگزاری دانا

یک قاضی در آمریکا شکایت از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی را به اتهام نقش داشتن در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مخالف در سال 2018 رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان در مطلبی به بیانیه اخیر سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهوری دوره اصلاحات انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانا

یوری اوشاکوف دستیار امور بین‌المللی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: کشورهای اوراسیا در حال تشکیل جبهه جدیدی هستند که از اصول عادلانه و جهانی حمایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اطلاعات در گفت‌وگوی اختصاصی با «ایران» و «ایرنا» به سئوالات پیرامون مواضع سران کشورهای اروپایی درباره آشوب‌های اخیر پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاپشن دید ولادیمیر پوتین 2600 پوند یعنی حدود 120 میلیون تومان قیمت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اطلاعات در گفت‌وگوی اختصاصی با «ایران» و «ایرنا» به سئوالات پیرامون مواضع سران کشورهای اروپایی درباره اعتراضات اخیر پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در مطلبی به بیانیه اخیر سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهوری دوره اصلاحات حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد چینی گفت: ما باید افراد را به دین جذب کنیم یعنی باید قوه جاذبه داشته باشیم و قوه دافعه نداشته باشیم. مداحان باید تقوا داشته باشد و حلال و حرام را رعایت کنند. برای همین است که بارها گفته‌ام مداح غیر از استاد مداحی باید در کنار یک استاد اخلاق باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه گفت: امروز ما در عرصه دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور از برترین امکانات و سلاح‌ها برخوردار هستیم در حالی که در سخت ترین تحریم ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیرغلام آستان اهل بیت (ع) گفت: مداحان عزیز باید بدانند ما زیر ذره‌بین هستیم. اگر مداحی یک ساعت بعد اذان، نمازش را در هیأت بخواند، مردم می‌گویند چرا اول وقت نخواند. ما باید در رفتار، حرف زدن، ارتباطات خود بسیار دقت داشته باشیم تا افراد بواسطه کارهای ما از دین، هیأت و مداحی زده نشوند.