چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

دانشجویان می گویند که دشمن به دنبال تاثیر گذاری عمیق روی آن ها و گرفتن هویت ملی آن ها است بنابراین باید باید مراقب توطئه ها و آسیب ها باشند.

خبرگزاری دانا

هر زمان که دانشجویان کشور با پویایی، نشاط و به صورت تشکیلاتی فعالیت کرده اند مبداء حرکت ها و اتفاقات بزرگی در طول تاریخ کشور بوده اند، موضوعی که به نظر می رسد در چند سال اخیر در دانشجویان به شدت کمتر شده که باید علت و عوامل آن به صورت دقیق توسط خود دانشجویان و حتی مسئولان مورد واکاوی قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود تمام حواشی امروز مجلس و انتقاد تند مخالفان مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، او امروز به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی در مجلس انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 16 آذر 1401) در جلسه این شورا با گرامیداشت روز دانشجو گفت: به روح پاک شهدای دانشجو درود می‌فرستیم؛ روز 16 آذر همواره یادآور بصیرت، حریت، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی جریان دانشجویی بوده است. وی افزود: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در مورد تاریخ 16 آذر سال 1378 می نویسد: آیت الله خامنه‌ای، با تأکید و جدیت، خواستار نامزد شدنم شدند و گفتند، غیر از شما کس دیگری نیست که بتواند خطر را از انقلاب از طریق مجلس رفع کند.

خبرگزاری تسنیم

طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در کمیسیون شوراها نهایی شده بود، امروز در دستور کار صحن علنی قرار گرفت، اما نمایندگان با کلیات آن مخالفت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق نظر شورای سیاستگذاری، مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در چهار بخش افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهرداد بذرپاش که برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس رفته بود توانست با 187 رأی موافق صندلی ریاست این وزارتخانه را کسب کند.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دانشجویان ما باید قدر خود را بدانند و نگذارند بدخواهان مردم ایران به جامعه دانشگاهی چشم طمع بدوزند، گفت: بررسی تاریخ معاصر نشان می‌دهد دانشجویان هر زمان نیاز بوده در کنار مردم قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرلشکر محمد باقری روز یکشنبه 14 آذرماه 1401 در جریان بازدید از شرکت پلیمر آریاساسول با مدیرعامل ساتا و هلدینگهای زیر مجموعه و همچنین مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از تلف شدن فوک های خزر تا تشییع رییس جمهوری سابق چین

وب‌گاه عصر ایران

اهمیت 16 آذر و حضور رییس جمهوری و سیاسی شدن دوباره دانشجویان را هنگامی می توان بهتر دریابیم که به یاد آوریم 16 آذر رو به خاموشی گذاشته بود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - حوزه هنری و مکتب حاج قاسم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری رویدادی فرهنگی با عنوان «روایت حبیب» کرده‌اند که قرار است این رویداد در 10 استان کشور از جمله کرمانشاه برگزار شود.