چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: سرنوشت حوزه هنر نباید به واکنش چند چهره گره بخورد و عده‌ای معیشت اصحاب فرهنگ را به بازی سیاسی گره زدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف 3 میلیون قرص آغشته به "شیشه" خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌های میدانی در سطح شهر حاکی از شکست بزرگ پروژه «اعتصاب‌نمایی» دشمن دارد و با عنایت به شکست سنگین این پروژه، آخرین میخ به تابوت ناامنی در ایران اسلامی توسط مردم کوبیده شد.

وب‌گاه عصر ایران

گذری کوتاه بر معدود فیلم‌های سینمای ایران که به عنوان فیلم‌هایی با محوریت اعتراض‌های دانشجویی شناخته شده و حاشیه‌ساز شده‌اند.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تشریح رویکرد مقام معظم رهبری به مقوله محیط زیست، از نامه مهم آیت‌الله خامنه‌ای به فرمانده سپاه در بحبوحه جنگ رونمایی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام «طائب» با اشاره به عملیات‌های ترکیبی دشمن برای انحراف حرکت دانشجویی و تضعیف شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: همه ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، امروز دغدغه‌های مردم درخصوص محیط زیست را بدون واسطه پاسخ داد؛ مسئله پسماند، آب، حیات وحش، حقوق محیط بانان، اشتغال فارغ‌التحصیلان محیط زیست از جمله این موضوعات بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عراق گفت که کشورش از دخالت ها و مشکلات متعددی رنج می برد که برخی از این مشکلات به گذشته بازمی گردد و برخی دیگر به دلیل وجود سازمان های سیاسی از این کشورها در خاک عراق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فواد حسین، وزیر خارجه عراق امروز (چهارشنبه) در نشست خبری مشترک با سامح شکری و ایمن الصفدی، وزرای خارجه مصر و اردن گفت که یک نشست منطقه ای دیگر در خصوص عراق در تاریخ 20 دسامبر جاری در امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد و انتظار می رود که ایران و ترکیه نیز در این نشست شرکت کنند.

خبرگزاری دانا

مشاهده بدترین رفتارتوهین‌آمیز و فحاشی‌های چاله‌میدانی در دانشگاه‌ها در هفته‌ها و روزهای اخیر، که موجب حیرت همگان حتی جریان معاند قرار گرفت، گویای وجود بدترین نوع لمپنیزم در دانشگاه‌هاست که باید با آسیب‌شناسی علمی، به رفع این معضل شتافت و در این ارتباط لحظه‌ای درنگ، زیان‌های جبران‌ناپذیر در پی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: دولتمردان آمریکا چون گذشته، ذهنیت‌شان را تغییر نداده‌اند و با اقدامات اخیراشان نشان داده‌اند که قدرت درک حقایق ملت ایران را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یادگار امام گفت: در مجموعه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) و پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی، باید از پرداختن به امور انتزاعی فاصله بگیریم و وارد مسائل عینی تر و بحث های چالشی شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.

وب‌گاه منیبان

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: باید مراقب بود تا فضای علمی دانشگاه به آنجا منتهی نشود که ابتدایی ترین شرط هدایت و راهیابی که تحقیق و جستجوگری و مطالبه گری است از دانشجویان سلب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تشریح رویکرد مقام معظم رهبری به مقوله محیط زیست، از نامه مهم آیت‌الله خامنه‌ای به فرمانده سپاه در بحبوحه جنگ رونمایی کرد.