چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

ابراهیم رییسی با حضور در دانشگاه تهران با اشاره به وعده‌ای که درباره کسب و کارهای آنلاین (اینستاگرام) داده بود گفت: «من در انتخابات حرفی زدم که گاهی هم بعضی‌ها می‌خواهند آن را یادآوری کنند. من خودم یادم هست.»

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - مرضیه کوثری؛ اعتصابات و اجاره‌های تلنبار شده‌ی بدون درآمدِ مغازه دارها، سطل زباله‌ها و ماشین‌های به آتش کشیده شده و زحمت شهرداری برای تمیز کردن خیابان‌ها آیا تنها تاثیرات اقتصادی اغتشاش‌ها بوده است؟ سید حسن موسوی فرد، معاون اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی کشور، در 17 آبان به درخواست دانشجویان در خبرگزاری دانشجو به این سوال پاسخ مبسوطی داده است. سیاستگذاری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد سهرابی پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس، برنامه‌های توسعه همانند نقشه راه عملیاتی برای دولت‌ها، به‌عنوان مجری سیاست‌های کلان، می‌باشد. موفقیت برنامه‌های توسعه، در گرو چگونگی اجرا و نیز، موفقیت مجموعه برنامه‌های عملیاتی میان‌مدت ذیل برنامه‌های کلان و بلندمدت آن‌هاست. به بیانی دیگر، برنامه‌های توسعه در کشور، برنامه‌هایی هستند که باید با استناد به...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به وفور آرای صادره از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری گفت: برای پیشگیری از صدور بخشنامه‌های خلاف قوانین بهتر است در زمان تغییر دولت‌ها، آرای دیوان در اختیار وزرا قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

بانک‌ها از ابتدای سال 1401 تا آخر مهر، روزانه به‌طور متوسط رقم دو هزار و 648 میلیارد تومان تسهیلات خرد به متقاضیان پرداخت کرده‌اند

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در چهار بخش افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد دادند و او به ساختمان دادمان رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در دانشگاه تهران گفت: در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! آیا این درست است؟

وب‌گاه عصر ایران

رایزنی‌ها ظاهرا صورت گرفته و قرار است حتی میزان مجازات بی‌حجابی را هم ستاد امر به معروف تعیین کند. به مدیریت آقای صالحی گلپایگانی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پردیس تئاتر تهران گفت: در جشنواره تئاتر سال جاری ارتقای کیفیت و خلاقیت مهم‌ترین اصلی بود که در اجراها دیده می‌شد.

خبرگزاری دانا

حسینی با اشاره به افول ماهیت دانشجویی در برخی دانشگاه‌های کشور، گفت: دانشجویی که باید تبدیل به وزنه برای پیشرفت کشورش شود، حال تبدیل به مهره‌ای در صفحه شطرنج دشمنان کشورش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در 4 بخش افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم رئیسی برخلاف رؤسای جمهور پیشین، 16 آذر را مهمان یک تشکل دانشجویی بود و از دیدار با عموم دانشجویان خودداری کرد.