چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اطلاعات گفت: ما سند داریم از امر و نهی به برخی کشورهای نفت‌خیز خلیج فارس توسط امریکا که حوزه روابط اقتصادی، نظامی و خریدهای تسلیحاتی آنها از کشورهای مختلف، از جمله آلمان و فرانسه را مشخص می‌کند. صراحتاً برای روابط آنها با اروپا مرز و سقف تعریف می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه با اشاره به تحریم‌های طولانی علیه کشورمان در ادامه گفت: دشمنان در تحریم‌های بیش از 40 سال گذشته در درجه اول تحریم‌ها را اعمال کردند برای اینکه توان دفاعی ما تقویت نشود اما دقیقا در همان نقطه جمهوری اسلامی بالاترین دستاوردها را توانست به دست بیاورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

"لیزا کارتی" نماینده آمریکا در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد که روز سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سخن می گفت، بیان کرد: بمباران های فزاینده ارتش پوتین علیه زیرساخت های اوکراین نشان دهنده عدم علاقه واقعی وی به مذاکره یا دیپلماسی معنادار است.

خبرگزاری دانا

دیپلمات ارشد آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد بمباران اوکراین نشانه عدم علاقه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مذاکره و دیپلماسی معنادار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیزا کارتی گفت: پوتین تلاش می‌کند با بمباران و محروم کردن مردم اوکراین از انرژی گرمایی در فصل یخبندان، اراده اوکراین برای مبارزه را خدشه دار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لارنس نورمن سه‌شنبه شب در توئیتی ادعا کرد که بسته تحریمی جدیدی برای بررسی در نشست آتی شورای وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی آماده شده است. در این بسته طبق ادعای وی 10شخصیت و نهاد ایرانی به بهانه ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین در فهرست تحریم‌ها قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل ارتش گفت: رژیم بزدل و ترسوی صهیونیستی بر اساس سنت الهی رو به زوال است. اما، اگر می خواهد از ترسِ مرگ زودتر خودکشی کند ما مانعش نمی‌شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون که براندازان تلاش کرده‌اند این سه روز یعنی 14، 15 و 16 آذر را با اعتصاب و اعتراض بگذرانند، رضا ربع پهلوی سعی کرد از قافله جا نماند!

وب‌گاه گسترش

ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن نشان داده‌است می‌خواهد موضع سخت تری در قبال ایران اتخاذ کند، با این‌وجود تنش با اسرائیل بر سر کرانه باختری می‌تواند تاثیر مخربی در این رویکرد داشته باشد. از آنجایی‌که توافق هسته ای ایران بعید به‌نظر می‌رسد اسرائیل باید خود را با یک واقعیت استراتژیک جدید تطبیق دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامحسین مصدق یکی از پسران دکتر محمد مصدق می‌گوید: پدر من در گورستان ابن بابویه، سر قبر شهدای 30 تیر نشست و گریه کرد و به من گفت: غلام، جای من پهلوی این بچه‌ها است. روزی که مردم باید همین جا پهلوی این بچه‌ها دفن شوم.

خبرگزاری دانا

کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، احتمالا اوایل سال جدید میلادی (2023) اعلام می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب خاطرات عضو مرکزیت سازمان منافقین سرتیم محافظین مسعود رجوی برخی فجایع انباشته در این سازمان تروریستی و منحرف را بازگو کرده است.