چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه گری باشند

خبرگزاری دانا

مدیر کسب و کار و تولیدکننده محصولات ارگانیک در شهرستان بشرویه است که با کارآفرینی در زمینه تولید و عرضه ادویه جات ارگانیک و ترکیبی توانسته است برای 35 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از ریشه کن شدن بی سوادی تا 5 سال آینده درکشور خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به دانشگاه شهید بهشتی رفته بود در جمع این دانشجویان گفت: از حدود 33 سال پیش که بنده به عنوان دانشجو در دانشگاه وارد شدم تمام توجه خود را بر تراز دانشجویی قرار دادم. روز گذشته در دانشگاه شریف اعلام کردم که تراز کنونی با تراز گذشته فاصله بسیاری دارد و تراز دانشجویان انقلاب در سطح جهانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو، سه هفته قبل به عتبات عالیات مشرف شدم و توفیق این را داشتم به خدمت آیت‌الله سیستانی درست در زمان همین حوادث مشرف شوم. درباره این اتفاقات با ایشان صحبت کردم. ایشان نگران کشور ایران و حتی مذهب تشیع بودند و گفتند نمی‌دانم باید چه کرد که بتوان این وضعیت را پایان داد. دعا می‌کنم که خداوند هرچه زودتر این داستان را به اتمام برساند.

خبرگزاری تسنیم

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همکاران شهیدمان برای دفاع از امنیت هم‌وطنانشان، در کف میدان جان شیرین خود را فدا می‌کنند تا مرز حق و باطل در گرد و غبار فتنه‌ها مشخص شود و ما امروز با قدرت راه این عزیزان را ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اشرفی اصفهانی گفت: آیت الله سیستانی نگران کشور ایران و حتی مذهب تشیع بودند و گفتند نمی‌دانم باید چه کرد که بتوان این وضعیت را پایان داد. دعا می‌کنم که خداوند هرچه زودتر این داستان را به اتمام برساند.

خبرگزاری دانا

شهید حاج قاسم سلیمانی: من قدرت او را محبت مادری او را در هور دیدم. در قلب کانال ماهی دیدم. در وسط میدان مین دیدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، یک قاضی فدرال در آمریکا هم‌راستا با موضع دولت جو بایدن درباره مصونیت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود، شکایت از ولیعهد سعودی را رد کرد. جان بِیتس، قاضی منطقه‌ای ناحیه کلمبیا موضع دولت بایدن مبنی بر مصون بودن بن‌سلمان در این پرونده در دادگاه‌های فدرال آمریکا را تایید کرد. این...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی است، گفت: جامعه دانشجویی با تداوم حضور مومنانه و حفظ روحیات انقلابی آرمان خواهی را در فضای جامعه حاکم کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از شناسایی باند تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری در فضای مجازی خبر داد.