چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آیا از آقای خاتمی به عنوان یک روحانی، تعجب‌آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آن‌ها را اقدامی «زیبا»! و «حرکت به سوی آینده‌ای بهتر»! معرفی می‌کند؟!

وب‌گاه عصر ایران

اغتشاشگران غیر از بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و به شهادت رساندن بسیجیان، ترورهای خیابانی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد و انواع جنایات دیگر چه ویژگی‌ای داشته‌اند که آقای خاتمی اصرار دارد مسئولان با آن‌ها همراهی کنند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه اخیر محمد خاتمی، گفت: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد خاتمی روز گذشته بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو (16 آذر) منتشر کرد که نکات قابل تأملی دارد، بی آنکه در مورد خود خاتمی نکته جدیدی بتوان از آن استنباط کرد. خاتمی سال‌هاست همین است.

خبرگزاری دانا

جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشنامه فاطمی در 6 جلد که به صورت موضوعی درباره زندگانی، فضایل حضرت فاطمه (س) نوشته شده، کامل‌ترین منبع برای نوشتن و تحقیق درباره دختر پیامبر (ص) است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی و نالمزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به ایده تازه محمد باقر قالیباف واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب گفت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: تغذیه حلال نه تنها در دعا مؤثر است، بلکه در تمام عبادت های انسان نیز تأثیر دارد؛ در نماز، روزه، حج، زیارت های واجب و مستحب و مانند آن نیز قطعاً اثر می گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تا ساعتی دیگر بررسی صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: چگونه می‌شود که کسانی در زمانی تا پای جان برای اسلام بایستند، در جنگ‌ها شرکت کنند و زخم بردارند و روز دیگری به نحوی عمل کنند که نهایتاً به ضرر اسلام تمام شود.