چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد رضا تاجیک در گفت و گوی خبرآنلاین با او مفاهیم میانه روی و رادیکالیسم و تاثیر آن دو را بر جامعه مورد بررسی قرار داد و تلاش کرد راهکارهای خود را برای برون رفت از بحران ارائه دهد.

خبرگزاری دانا

با مجوز شورای برون مرزی، تیم ملی کشتی آزاد امشب راهی آمریکا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید و افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیرپیشنهادی دولت قبلا معاون رییس جمهور و عضو هیات رییسه مجلس بوده که این شاخصه های یک مدیر توانمند می تواند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کابینه تازه اسرائیل مهلت چندانی برای پایان دادن به چالش‌های پیش رو ندارد؛ از همین رو به باور ناظران، «بی بی» یا همان بنیامین نتانیاهو، پیش از آنکه وزرای کابینه‌اش را در دفاتر خود مستقر کند، احتمالاً باید مقوله‌های امنیتی را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد.

خبرگزاری دانا

جعفر احمدی گفت: استان قزوین وضعیت مناسبی را به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش بنیان به خود اختصاص نمی‌دهد و با وجود جایگاه صنعتی و کشاورزی تنها کمتر از 2 درصد را در خود می‌گنجاند.

وب‌گاه عصر ایران

علت اصلی نارضایتی هایی که می بینیم ریشه در مسائل اقتصادی و ناکارآمدی ها دارد.

وب‌گاه الف

رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه (15 آذر 1401) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله «خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران گفت: آنچه ما در 8 هفته گذشته شاهد آن بودیم، ترور و برنامه‌ریزی علیه مردم ایران بود و در ایران کسی در اثر شلیک نیروی امنیتی و انتظامی کشته نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی عصر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

با مجوز شورای برون مرزی، تیم ملی کشتی آزاد امشب راهی آمریکا خواهد شد و تلاش ها برای دریافت ویزای علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا و علی‌اکبر فضلی ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: رای قاطبه مجلس با وزیر پیشنهادی دولت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پیام حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 16 آذرماه، آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم شانزدهم آذرماه، روز دانشجو را گرامی دارم و به ارواح طیبه شهدای والامقام دانشجو به‌ویژه سه آذر اهورایی، شهیدمصطفی بزرگ‌نیا، شهیدمهدی شریعت‌رضوی و شهیداحمد قندچی سلام و درود می‌فرستم. دانشجویان، عصاره اراده و توانایی‌های ملت و ثروت اصلی کشورند...

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله خامنه‌ای: مهندسی فرهنگی موجب روشن شدن تکالیف دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، صداوسیما، آموزش عالی و مراکز مرتبط با جوانان است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل گمرک فرودگاه امام، گفت: ورود و ترخیص دارو و مواد اولیه سرعت گرفت، به طوری که در دو هفته اول آذر 178 تن محصولات دارویی به ارزش 30 میلیون دلار ترخیص شد.