سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

ظرفیت خوراک پالایشگاه امام خمینی شازند 250 هزار بشکه نفت خام در روز است و این خوراک منجر به تولید روزانه 16 میلیون لیتر بنزین یورو، 12 میلیون لیتر گازوئیل یورو، 3 میلیون لیتر نفت سفید یورو و بیش از 2 هزار تن LPG می‌شود.

خبرگزاری دانا

اسلام‌پناه گفت: استانداردسازی در حوزه دانش‌بنیان باید از نهاد علمی زایش پیدا کند و باید عرصه را بر رقبای سنتی تنگ کرد و دانشگاه‌ها می‌توانند دیوارهای استانداردسازی دنیا را افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب امروز نمایندگان مجلس دریافت وام ازدواج و فرزندآوری آسان‌تر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر هلند در توییتی پس از برتری مقابل تیم گرگ برهالتر، جو بایدن را مورد تمسخر قرار داد.

خبرگزاری دانا

مدیر پژوهشی دانشگاه قم گفت: روند پژوهش در استان قم رشد بسیار خوبی دارد به گونهای که در سال 2013 حدود 195 مقاله در مجلات بین المللی از طرف پژوهشگران قم منتشر شد اما این آمار در سال 2022 به حدود 900 مقاله رسیده است.

خبرگزاری دانا

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اهمیت تقویت ارتباط دانشجویان و دانشگاه با صنعت، گفت: باید پژوهش ها در راستای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی که همان شعار سال است، باشد.

خبرگزاری تسنیم

سال 82 را می‌توان مطلع سخنان مقام معظم رهبری در آغاز نهضت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور دانست؛ رهبری امسال تأکید کردند یکی از چیز‌هایی که می‌تواند فرصت‌های شغلی را زنده کند، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت نفت، احمد فرزانه گفت: طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان که شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران آن را اجرا می‌کند چهار فاز دارد که فاز دوم آن از سال 96 با امضای قراردادی با مشارکت کنسرسیومی متشکل از شرکت طراحی و ساختمان نفت و یک شرکت چینی وارد مرحله عملیاتی شد. وی با تأکید بر اینکه این طرح هم‌اکنون با پیشرفت بیش از 97 درصد در آستانه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم والیبال پیکان تهران برای پنجمین حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان عازم شهر بتیم در کشور برزیل شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت طلای زرشوران گفت: با مدل‌های جدید اعتباری فروش شمش طلا که برای خریداران در نظر گرفته شده، در دو ماه اخیر فروش طلا در بورس کالا 10 برابر شده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال پیکان تهران برای پنجمین حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان عازم شهر بتیم در کشور برزیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند گفت: حداکثر تا سه روز آینده تعمیرات پالایشگاه شازند به پایان می‌رسد و دوباره بنزین سوپر این پالایشگاه به تهران و چند شهر دیگر می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بابت آبگرفتگی ها در برخی نقاط شهر تهران از شهروندان عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم

همرزم قدیمی شهید بروجردی خاطراتی از چند سال هم‌نشینی با او روایت می‌کند: دیدیم خاک بلند شد و چندین کامیون، جیپ و تراکتور به سمت ما می‌آیند و بروجردی در جلوی صف است. او نزدیک به 500 نفر بومی را جذب کرده بود که همان «پیشمرگان کُرد مسلمان» شدند.

خبرگزاری دانا

تیم والیبال پیکان برای پنجمین حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان عازم شهر بتیم در کشور برزیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و یازدهمین جلسه شورا و در نطق پیش از دستور خود که به بررسی سایت شفاف اختصاص داشت گفت: در ابتدا لازم می‌دانم بیانات زیبای حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را از لسان مقام معظم رهبری درزمینه شفافیت را یاد آوری کنم؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند: این نکته بسیار مهمی است این شفافیتی که حالا سر زبان‌ها افتاده، در کلام امیر المومنین است....