سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محدثه چگینی؛ سردرگم در میان هیاهوها و رویاهای براندازی و آشوب های سه ماهه اخیر ایستاده اند؛ مردم را می‌گویم. از یک سو هر روز کشور در فضای مجازی سقوط می کند، بازاریان اعتصاب کرده اند، در خیابان ها حکومت نظامی برپا شده، تیم ملی ایران تحریم شده و از سوی دیگر لیست شورای انقلاب (خارج نشینان مواجب بگیر) توسط امیرعباس فخرآور منتشر شده و شاهزاده با اولین پرواز...

وب‌گاه فرارو

گوتام آدانی سومین مرد ثروتمند جهان پس از ایلان ماسک و جف بزوس است.

خبرگزاری تسنیم

موزیک جدید محمد اصفهانی با نام «خیال آشنا» در موضوع آینده انقلاب اسلامی همراه با کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» در همایش صحنه نهایی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین صیرفی‌زاده گفت: ایرج افشار سیستانی از ابتدای کتاب «کرانه‌های مکران؛ دروازه ورود به اقیانوس هند»، از عنوان «دریای مکران» به‌جای دریای عمان استفاده کرده درحالی که عنوان دریای عمان جعلی بوده و نام اصلی آن دریای مکران بوده است.

خبرگزاری تسنیم

ششمین محمدرضا ذوالعلی، نویسنده کرمانی کشورمان با نام «خون تشنگی» منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیرو ارسال نامه‌ای از دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری به رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری با اشاره به برنامه‌های 16 آذر (روز دانشجو) گفت: برای 16 آذر با مشورتی که در چند سطح صورت گرفته، ابلاغیه‌ای در 18 بند به دانشگاه‌ها ارسال شد که این 18 بند چارچوب کلی فعالیت‌ها را در روز 16 آذر مشخص می‌کند. وی افزود: در این ابلاغیه تاکید شده که همانند همیشه از ظرفیت‌های دانشجویی برای برگزاری این رویداد (روز دانشجو 16 آذر) استفاده...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران، اعلام کرد که بارش باران سبب افزایش حجم ترافیک شده است.

خبرگزاری دانا

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو) با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و حضور مؤثر گروه فولاد مبارکه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 9 تا 12 آذرماه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مصوبه دولت درخصوص واگذاری سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران ابلاغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حدود 210 مرکز پزشکی هسته‌ای از رادیوداروی تولید سازمان انرژی اتمی استفاده می‌کنند و به طور حدودی سالی یک میلیون نفر از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا روز شنبه در سخنانی روسیه را به اقدامات عمدی علیه غیرنظامیان در جنگ اوکراین متهم کرد و مدعی شد که مسکو عمداً غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد. «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا این سخنان در جریان حضور در یک نشست مطالعاتی در کالیفرنیا اعلام کرد. وزیر دفاع آمریکا در نشست دفاع ملی ریگان در کالیفرنیا ادعا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران در واکنش به اظهارات علم الهدی نوشت: اگر خواستیم ورزشکاران را خارج از زمین بازی قضاوت کنیم، حتما به سراغ ایمان آنها می‌رویم و کاری به عملکرد ورزشی‌شان نداریم اما در چمن سبز، تشک کشتی، سالن والیبال و... تنها عملکرد ورزشی آنها را قضاوت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: امام جمعه محترم، با این حرف‌ها نتایج ایران در جام جهانی پاک نمی‌شود. ما باختیم، بد هم باختیم و باید براساس عملکردمان مورد قضاوت قرار بگیریم.