سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی امام حسین (ع) براثر گازگرفتگی مسموم شدند که 19 نفر از آنان برای بررسی بیشتر وضعیت و اطمینان از سلامت کامل آنان به بیمارستان منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تعداد وکلای ماده 48ی خیلی زیاد است و اگر فرد یا افراد محدودی اقدامی در مورد دریافت حق‌الوکاله نامتعارف کرده باشند شاید تاثیری نداشته باشد اما اگر موضوع فراگیری باشد در این زمینه به ما گزارش بدهند حتما رسیدگی و پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: این‌که ما چرا الآن نیازمند به فقه حکومتی به‌طور خاص هستیم و فقه حکومتی در این دوره با این شرایط امروزی ما چه ضرورتی دارد. همان حرفی است که از امام (ره) نقل فرمودید و به نظر من گویای این مطلب هست.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت نیمه شمالی خلیج فارس به عهده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه امنیت کامل در دریا و هوا امنیت برقرار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور درباره این‌که آیا احزاب و جریان‌های سیاسی در کمیته حقیقت‌یاب حضور دارند، عنوان کرد: خیر، بحث سیاسی نیست، بلکه بحث اغتشاشی بوده که ما باید بر اساس آن ریشه‌ها، عوامل موثر و بازیگران این صحنه را پیدا کنیم بنابراین دستگاه‌هایی که در این کار صاحب نقش هستند، در این کمیته حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره میزان خسارات اغتشاشات اخیر گفت: 17 هزار میلیارد ریال خسارت به مکان‌های دولتی و خصوصی، اشخاص، خودروها، منازل و... وارد شد؛ در این میان فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی غارت شدند یا آنها را به آتش کشیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زینب موسوی، طنزپرداز، معروف به «امپراطور کوزکو» می‌گوید در دادگاه بدوی به 2 سال حبس محکوم شده است.

خبرگزاری دانا

حقانی گفت: جهاد تبیین یک امر عمومی است و تمامی افرادی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند باید جهاد تبیین را انجام دهند؛ بنابراین جهاد تبیین امر و وظیفه همگانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مغازه‌دار کردستانی از رئیس‌جمهور نترسیده و رفتارش در استقبال از رئیس‌جمهور، تصمیم خودش بوده و مجبور به کاری نشده، اما از دیکتاتوری و توحش تجزیه‌طلبان ضدانقلاب می‌ترسد و سریع موضعش را ظاهراً عوض می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه محترم، با این حرف‌ها نتایج ایران در جام جهانی پاک نمی‌شود. ما باختیم، بد هم باختیم و باید براساس عملکردمان مورد قضاوت قرار بگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چارچوب کلی فعالیت‌های دانشگاه‌ها در روز 16 آذر در یک ابلاغیه 18 بندی به دانشگاه‌ها ارسال شد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یائیر لاپید، روزنامه‌نگار و مجری پیشین تلویزیونی که بعد از دو دهه کار و تقلای سخت سیاسی تنها چهار ماه سکاندار رهبری اسرائیل بود، شامگاه روز 12 آبان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، گفت «کشور بالاتر از هر ملاحظه سیاسی است؛ برای شما و برای کشور آرزوی موفقیت دارم». لاپید با گفتن این جملات شکست خود را در انتخابات روز 10 آبان پذیرفت و به این امید ماند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: غربی‌ها دین را امر شخصی می‌دانند که نمی‌تواند در صحنه جامعه، سیاست، اقتصاد، آموزش و هنر وارد شود اما انقلاب اسلامی این افسانه را در هم شکست.