سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قطر در نظر دارد که تولید ال‌ان‌جی خود را تا سال 2027 به میزان 60 درصد افزایش دهد و از 77 میلیون تن کنونی به 126 میلیون تن در سال برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قوچانی گفت: نئو لیبرالیسمی در جامعه قدرت گرفته که هیچ ارزشی برایش ارزش نیست. این موضوع را می‌توان در جریان جام جهانی مشاهده کرد. این اتفاق جامعه را به سمت یک بحران سوق می‌دهد که آنچه در خیابان روی می‌دهد تحلیل‌ناپذیر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس صنف جایگاهداران کشور اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته مساله سامانه هوشمند و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت مورد توجه جدی دولت از لحاظ بومی‌سازی، نوسازی تجهیزات و استفاده از تکنولوژی های نوین جهت ارائه خدمات بهتر به مردم مورد توجه نبوده است و در نتیجه امروز با تجهیزات مستهلک که با خرابی‌های زیاد روبه‌رو است، مواجهیم.

خبرگزاری دانا

«آوریل هینز» مدیر اطلاعات ملی آمریکا شنبه شب گفت که هیچ اطلاعاتی که نشان دهد، تهران برای ساخت سلاح اتمی تصمیمی گرفته است، وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران خسارت حوادث اخیر به تاسیسات شهری را 25 آبان ماه 500 میلیارد تومان عنوان کرده بود و امروز برآورد شهرداری از خسارت ها به 400 میلیون رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دیپلمات ارشد آمریکایی اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای انجام مذاکرات صلح درباره اوکراین صادق نیست و در این زمینه آمادگی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد، از اواخر شهریور موج اعتراضات به عملکرد گشت ارشاد ادامه داشته و مسئله اختیاری‌شدن حجاب بارها مطرح شده است.

خبرگزاری دانا

درحالی که اندکی به تشکیل کابینه ائتلافی به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه مانده است، اختلاف شدید میان وی و "ایتمار بن گویر" رئیس حزب "عوتسما یهودیت" که نامزد ریاست وزیر امنیت داخلی است، شدت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: فعال رسانه ای گفت: با جریانی مواجه هستیم که هیچ یک از ارزش‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا و حتی برانداز را قبول ندارد و به بحرانی رسیده است که من از آن به عنوان نیهیلیسم سیاسی (هیچ‌انگاری) یاد می‌کنم. یعنی احساس می‌کنند که خوب و بد، ملیت و وابستگی، برایشان بی‌معنا است. اکنون نئو لیبرالیسمی در جامعه قدرت گرفته که هیچ ارزشی برایش ارزش نیست. این موضوع را می‌توان در جریان جام جهانی...

خبرگزاری دانا

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه در واکنش به سخنان ویکتوریا نولند معاون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه روسیه به دلیل "هشدارهای" غرب به استفاده از سلاح هسته ای در اوکراین متوسل نشد، آن را تلاشی برای تغییراز حالت درد دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی بانک مرکزی مدعی است که نرخ تورم 12 ماهه آبان‌ماه نسبت به نرخ تورم زمان استقرار دولت 19.4 درصد کاهش یافته که در میان جداول بانک مرکزی، آخرین آماری که دیده می‌شود، مربوط به آبان سال 1397 است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزایش روزافزون دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی را نقطه قوت و افتخار آن دانست و گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام خمینی (س): قانون برای نفع ملت است؛ برای نفع بعضی اشخاص و گروه ها نیست؛ اگر بنا باشد قانون خودش را تطبیق بدهد به یک گروه یا یک شخص این قانون نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: میزان درآمدزایی ترانزیت ریلی بسته به مسیر و نوع کالا متفاوت است اما در کل ترانزیت ریلی 10 میلیون تن بار، 500 میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور دارد.