سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی بانک مرکزی مدعی است که نرخ تورم 12 ماهه آبان‌ماه نسبت به نرخ تورم زمان استقرار دولت 19.4 درصد کاهش یافته که در میان جداول بانک مرکزی، آخرین آماری که دیده می‌شود، مربوط به آبان سال 1397 است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزایش روزافزون دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی را نقطه قوت و افتخار آن دانست و گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام خمینی (س): قانون برای نفع ملت است؛ برای نفع بعضی اشخاص و گروه ها نیست؛ اگر بنا باشد قانون خودش را تطبیق بدهد به یک گروه یا یک شخص این قانون نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: میزان درآمدزایی ترانزیت ریلی بسته به مسیر و نوع کالا متفاوت است اما در کل ترانزیت ریلی 10 میلیون تن بار، 500 میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور دارد.

خبرگزاری دانا

کتاب «رسانه انقلاب» به قلم مدیرمسئول روزنامه جوان روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ضدانقلاب با پخش خبر خرد شدن پاهای حسین رونقی، سعی در قهرمان‌سازی از او داشتند که با انتشار تصاویرش این دروغ هم برملا شد.

وب‌گاه الف

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی به همایش ملی «مسئولیت اجرای قانون اساسی» تاکید کرد: مشارکت نخبگان در تدوین، دقت و تعمق در مواد قانونی، رعایت دو اصل مهم جمهوریت و اسلامیت و... همگی از ویژگی‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی بوده که آن را ماندگار و پابرجا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

حرکت سرخ شهادت ادامه دارد و تا زمانیکه ملتی آمادگی شهادت داشته باشد آن ملت با شکست مواجه نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیر زمانی نیست که وقتی خون جوانان عراقی و ایرانی درهم آمیخت، بساط بزرگ‌ترین توطئه جهانی - تروریسم تکفیری - جمع شد. این هم‌آمیختگی خونی می‌تواند روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز به موقعیت ممتاز برساند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور آماده گفتگو با روسیه بر سر معاهده کاهش تسلیحات هسته ای موسوم به "نیو استارت" است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی شنبه شب در پیامی ویدیویی گفت: ما اعمال چنین محدودیتی بر نفت روسیه را یک تصمیم جدی نمی‌دانیم زیرا با بودجه این دولت تروریست کاملا سازگاری دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته‌ای مسیر علوم و فنون دیگر را باز می‌کند و راه را برای رسیدن به قله‌های دانش و فناوری جدید باز می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن روز پنجشنبه به وقت محلی پس از دیدار با امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در کاخ سفید در نشستی خبری گفت: هیچ برنامه فوری برای تماس با پوتین ندارم اما در صورتی که پوتین علاقه مند به تصمیم گیری برای پایان دادن به جنگ در اوکراین باشد، آماده ام با او گفتگو کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه گفتگوی ویژه‌ی خبری با اشاره به آغاز عملیات احداث نیروگاه 300 مگاواتی «کارون» گفت: نیروگاه اتمی «کارون» از نوع آب سبک تحت فشار (PWR) با ظرفیت تولید برق 300 مگاوات در زمینی به مساحت تقریبی 50 هکتار در مجاورت رود کارون در نزدیکی شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان واقع در استان خوزستان احداث خواهد شد و در...