سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وظیفه اصلی خود را دفاع از انقلاب و حفظ و دفاع از انقلاب را در پیروی از ولایت فقیه می‌دانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماشین زمان در مرور مطبوعات 12 آذر ایران در دهه‌های گذشته بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی در سال 1362 را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد زیدآبادی تقلید از کسی را دوست نداشته و باور دارد نوشته باید بوی نثر خود نویسنده را بدهد؛ اما در همین میان در بازه‌ای از زمان تلاش کرده تا مانند نثر شریعتی در «کویر» بنویسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرستان بجنورد میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» بود تا با افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی، برنامه‌های این کاروان در سال 1401 به طور رسمی کلید بخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آغاز احداث نیروگاه 300 مگاواتی «کارون» در دارخوین جدا از نشان دادن بلوغ علمی و فناوری متخصصان داخلی، پرورش نیروی انسانی متخصص را نیز به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی اندونزی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه های کاروان هنری «روایت حبیب» که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی سفر خود را از 11آذرماه به 10استان کشور آغاز کرده، با افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی در شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی شروع شد. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، صبح امروز شنبه، 12آذرماه، شهرستان بجنورد در خراسان شمالی میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» بود تا با افتتاح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه آمریکایی نوشت: اختلافات در دولت آمریکا بر سر مصونیت ولیعهد عربستان ادعاهایی مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن این مصونیت را رد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی اندونزی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سایت استخاره با قرآن کریم آنلاین با تفسیر کامل و معنی فارسی به همراه دعای مخصوص استخاره قران - استخاره آنلاین با قرآن مجید - فال قران برای ازدواج برای کار و...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، اختلافات در دولت آمریکا بر سر مصونیت ولیعهد عربستان ادعاهایی مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن این مصونیت را رد می‌کند.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه بر عزیز داشتن قاضی و ضرورت تدوین لایحه برای تکریم و شأن و جایگاه قضات تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضائیه بر عزیزداشتن قاضی و ضرورت تدوین لایحه برای تکریم شأن و جایگاه قضات تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست مرکز آموزش عالی محلات را منصوب کرد.