سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

ویدیوئی از بوسیدن عمامه ی شهید مدافع حرم شیخ مصطفی خلیلی بلوطکی توسط سردار سلیمانی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

برقراری سفر رئیس جمهور به استان کردستان را سفری راهبردی و خنثی کننده توطئه دشمنان خواند و افزود: رسانه های معاندی همچون بی بی سی و ایران اینترنشنال از این سفر بسیار عصبانی شدند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر خط 5 مناسب‌ترین خط متروی پایتخت برای معلولین است، گفت: از 144 ایستگاه، تعداد 45 ایستگاه دارای آسانسور فعال هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیچ کس نمی داند که سرنوشت جنگ در اوکراین چگونه خواهد بود. هم‌چنین هیچ یک از ما نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که مسیر بهینه اقدام چیست. همه ما تئوری‌ها، تصورات، باورها و امیدهای خود را داریم، اما هیچ کس در میانه جنگ گوی بلورین صد درصد قابل اعتماد ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر با سفر به ترکیه از امروز تمریناتش را در استانبول پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، 33 هیئت مذهبی به برگزاری مراسم مذهبی می‌پردازند.

خبرگزاری مهر

مدیر خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: آمارهای احصاشده از سایت همرسان نشان می‌دهد که زوج‌های معرفی‌شده توسط این سامانه تا 50 درصد با همدیگر انطباق دارند و مناسب همدیگر هستند.

خبرگزاری مهر

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال حداقل 300 معبر مناسب سازی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات یک نماینده مجلس درباره برجام، ماجرای نامه های سید محمد خاتمی به رهبر انقلاب و سخنان رافائل گروسی درباره برنامه هسته ای ایران از خبرهای مهم 24 ساعته گذشته بودند.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اجرای قانون اساسی در همه ابعاد و خارج از تشریفات مهمترین وظیفه ماست زیرا علاج دردهای کشور اجرای کامل و صحیح اصول قانون اساسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کامنت‌های اخبار در صفحات مجازی را که مرور می‌کردم، توجهم به نقدهای توهین‌آمیز و اظهارات پر از خشونت از سوی طیف‌های مخالف سیاسی همدیگر، اعم از مدافع، ناراضی تغییرخواه تا برانداز جلب شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا کلیوند، بخش عظیمی از تاریخ لابه‌لای خاطرات پنهان شده است و اثری از آن در اسناد و مدارک نیست. یافتن این وقایع و بازیافتن اوضاع اجتماعی و فرهنگی گذشتگان، تلاشی می‌خواهد برای تکاندن گرد و خاک از این خاطرات و شکل دادن چیزی که تاریخ شفاهی نام گرفته است. بررسی سرگذشت تاریخ شفاهی بانی گفت‌و‌گویی شد با حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، پژوهشگر حوزه تاریخ و مدیر «دفتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

حداکثر تا نیمه دوم سال 1404، همه 18 میلیون لیتر بنزین، 21 میلیون لیتر نفت گاز و 6.5 میلیون لیتر نفت سفید تولیدی شرکت پالایش نفت آبادان از استاندارد یورو برخوردار خواهد شد.