سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی شهردار این منطقه طی نشستی با بسیجیان سطح منطقه به مناسبت هفته بسیج، به خلوص نیت بسیجیان اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون معجزات زیادی در عرصه‌های مختلف اتفاق افتاده که به واسطه حضور تفکر بسیجی در عرصه‌های گوناگون اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها رقم خورده اند. موسوی افزود: اگر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) جشن ازدواج دانشجویی 36 زوج جوان دانشجو روز چهارشنبه نهم آذر 1401 با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد. مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در حال حاضر خط پنج مناسب‌ترین خط متروی پایتخت برای معلولین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حضور پنج هزار دانشجوی علوم پزشکی در مراسم اربعین امسال خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن آغاز دهه اول ایام فاطمیه تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند. برنامه‌های مجالس فاطمی در دهه اول به شرح ذیل است: * مهدیه / تهران زیارت عاشورا: رضا طاهری سخنران: حجت‌الاسلام محسن کافی مرثیه‌خوانی: علی مهدوی‌نژاد زمان: از دوشنبه 14 آذرماه به مدت 10 شب از ساعت 20 نشانی: خیابان...

خبرگزاری دانا

رهبران با اشاره به دیپلماسی منطقه ای تهران_بغداد، گفت: سفر محمد شیاع سودانی نخست وزیر کشور عراق به تهران از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است، چنین سفری یک پیروزی مهم، هم برای عراق و هم برای ایران است.

خبرگزاری دانا

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور 23 تیم به پایان رسید تا برترین‌های این رویداد مشخص شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان روز شنبه در حاشیه همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی در محل اجلاس سران در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با حضور استادان رشته حقوق و جمعی از مسئولان حقوقی کشور برگزار شده و رئیس مجلس و رئیس جمهور در آن سخنرانی می‌کنند. معاون حقوقی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: محور اصلی این همایش رونمایی از سامانه اجرای قانون اساسی است که بستر دسترسی آحاد ملت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت آیت‌الله سعادت پرور در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شیرازی شاگرد و داماد مرحوم استاد پهلوانی تهرانی (ره) و همچنین استاد محمد تقی فیاض بخش از شاگردان ایشان برگزار شد. حکایت نیاز امروز جامعه، محرومیت جوان امروز جامعه از تربیت اخلاقی و معنوی است در این بزرگداشت که با قرائت قرآن، مداحی...

خبرگزاری دانا

نکویی در راستای حقوق شهروندی و حفظ حریم پیاده‌روهای این شهر صنوف متخلف و دست‌فروشان را تهدید به صدور جریمه و برخورد قانونی کرد.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با رونمایی از سامانه اجرای قانون اساسی، مردم می‌توانند موارد نقض اجرای قانون اساسی را به مسئولان گزارش دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 54 بوستان برای معلولان مناسب‌سازی شده است، گفت: تا پایان سال این تعداد به 117 بوستان خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع مطلع از رد پیشنهاد مسکو برای برگزاری دیداری سه‌جانبه میان رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه توسط بشار اسد پرده برداشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری خط 7 مترو تهران گفت: امیدواریم ورودی های جدید ایستگاه مدافعان سلامت و تربیت مدرس تا پیش از پایان سال جاری آماده افتتاح شوند.