دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه عربستان یک پیام مکتوب جدید برای امیر کویت ارسال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان به مناسبت گرامیداشت بسیج، در پنجاهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی با حضور رئیس سازمان سینمایی از بسیجیان تجلیل شد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست فصلی مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت توجه به جنگ نرم در حوزه زنان و خانواده و لزوم اصلاح و تنقیح قوانین در این بخش تأکید شد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری می‌تواند به انعکاس صدای مردم و ملت ایران تبدیل شود و انتظار داریم با برنامه ریزی دقیق و منسجم و اهتمام تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد، مراسم ویژه و باشکوهی را برگزار نماییم.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی به عنوان دشمنان ملت ایران نام برد و گفت: آیا ما باید BBC وابسته به انگلیس را دشمن بدانیم یا دوست؟ ضرورت دارد که ما سطح دشمن شناسی خود را بالا ببریم تا دوست و دشمن خود را بشناسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنانوشت: نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

خبرگزاری دانا

عباس کاظمی گفت: امروز دشمن از ادبیات، منطق و گفتمان مقاومت ضربه دیده است و ده‌ها سند در عرصه‌های مختلف در این حوزه وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه چهره‌ای که چهره‌ای پف‌کرده داشت و خسته به نظر می‌رسید، توافقنامه را در حالی که در مقابل دوربین‌ها ژست گرفته بود، در دست داشت. سلامتی رئیس‌جمهور روسیه مدت‌هاست که منشأ گمانه‌زنی‌ها بوده است و اطلاعات منابع غربی نشان می‌دهد او دارای مشکلات جدی سلامتی است.

خبرگزاری دانا

میثم پیله‌فروش گفت: رمز موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی در تقویت بخش تولید است به طوری که مقام معظم رهبری از سالیان گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه‌ای داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام سید محمد هاشمی در مراسم آغازین دوره تکمیلی آموزش مشاورین قبل از ازدواج و کارشناسان خانواده که در مشهد مقدس برگزار شده بود، گفت: سامانه همرسان در راستای همسان گزینی اساتید، کارکنان و دانشجویان مجرد دانشگاه‌های کشور بر پایه واسط و مشاور راه‌اندازی شد. وی با بیان بکارگیری هوش مصنوعی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: تعجب می‌کنم با این همه مشکلات و دشمنانی که داریم چرا نباید در آموزش و پرورش درسی به نام دشمن شناسی داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

وزیرکار درباره پرداخت تسهیلات گفت: به دنبال این هستیم که تا 4 ماه آینده بتوانیم 11 تا 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستاییان و عشایر جذب و پرداخت شود.