دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق زیباکلام پس از فراخوانده شدن به مرجع قضایی، با انتشار پستی در اینستاگرام به نداشتن هیچ منبع و مأخذ موثق پیرامون صحت و سقم آماری که پیش از این منتشر کرده بود، اذعان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: صادق زیباکلام پس از فراخوانده شدن به مرجع قضایی، با انتشار پستی در اینستاگرام به نداشتن هیچ منبع و مأخذ موثق پیرامون صحت و سقم آماری که پیش از این منتشر کرده بود، اذعان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کریمی تاکنون در مورد هیچ یک از دروغ‌هایش نه عذرخواهی کرده و نه واکنشی نشان داده است. این نشان می‌دهد او به جادوی دروغ اعتقاد دارد و آن را شیوه‌ای برای کارش می‌داند، نه آنکه سهواً دروغ بگوید.

خبرگزاری مهر

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان جزئیات طرح جایزه ملی سردار سلیمانی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زیباکلام ادعا‌های قبلی خود را پس گرفت و گفت: هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک، 10 روز پیش در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لااستامپا بر آمادگی واتیکان برای هرگونه اقدام ممکن به منظور میانجی گری و پایان دادن به درگیری ها میان روسیه و اوکراین تاکید کرده بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان از برگزاری یادواره ملی شهدای دانشجویی کشور خبر داد و گفت: برنامه ریزی های اولیه انجام شده و در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پیمان جبلی رئیس صداوسیما به منظور حضور در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU به دهلی نو رفته و قرار است با رؤسای شبکه‌های رادیووتلویزیونی چند کشور نیز گفت‌وگو کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی، رئیس‌جمهوری سابق، ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پیشبرد امور لبنان خبر داد که درباره موضوع کمک های سوختی ایران به لبنان از آمریکایی ها سوال کرده و هنوز پاسخ رسمی در این زمینه دریافت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

زیباکلام در پست منتشر شده در اینستاگرام ضمن اذعان به نداشتن هیچ منبع و مأخذ موثق پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان آبان ماه گفته است: لازم می‌دانم در خصوص رقم کشته‌شدگان، این توضیح را بدهم که بنده هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم.

خبرگزاری مهر

زیباکلام ادعاهای قبلی خود را پس گرفت و گفت: هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نجیب میقاتی» نخست وزیر پیشبرد امور لبنان خبر داد که درباره موضوع کمک های سوختی ایران به لبنان از آمریکایی ها سوال کرده و هنوز پاسخ رسمی در این زمینه دریافت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رقم ذکرشده در پست دیروز، صرفاً بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران در نروژ، مسموعات در فضای مجازی و گفته‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌بود. من خودم شخصاً هیچ علم و اطلاع موثقی از آمار کشته‌شدگان ندارم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هنری حوزه هنری گفت: بزرگداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرض انقلابی و یک فرض شرعی برای هر ایرانی است.