دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی‌تر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از بارگیری 55 تن آنتی‌بیوتیک به مقصد کشورمان طی روز آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: عبدالملکی حالا با حکم وزیر اقتصاد به ریاست «دبیر شورای عالی مناطق آزاد» رسیده، همان جایی که زمانی درباره آن گفته بود: «مناطق آزاد لطمه بزرگی به عملکرد و فرهنگ اقتصادی کشور زده! انتظار می‌رفت مجلس در برابر خواسته غیرمنطقی افزایش هفت منطقه آزاد جدید مقاومت کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق نخست وزیر عراق با رئیس دولت اقلیم کردستان، تشکیل یگان های مشترک متشکل از ارتش و مرزبانی و نیروهای پیشمرگه را شامل می شود.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و اعضای شورای پایگاه بسیج سایپا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه نظام با مدارا و متانت نسبت به حوادث اخیر برخورد کرد، گفت: بر خلاف سال 98 که دولت دستور داد بحران، سریع جمع شود و تعداد زیادی هم کشته شدند، اما مقام معظم رهبری در این مرحله اجازه ندادند که نیروی انتظامی با اسلحه با مردم مقابله کند و همین مساله باعث شد بیش از 2500 نیروی انتظامی کشور زخمی شوند و بیش از 40 نفر از آنها شهید شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری با بیان اینکه فرهنگ بسیجی محدود به جغرافیا نیست، گفت: فرهنگ بسیجی فراسوی مرز‌های جمهوری اسلامی در حال شکل گیری و گسترش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر عراق با رئیس دولت اقلیم کردستان برای استقرار نیروهای نظامی در نوار مرزی عراق و ایران به توافق رسیدند.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ و هنر هر کشوری میزان اصالت آن کشور را نشان می دهد در واقع فرهنگ و هنر است که ابعاد هویتی و رفتاری جامعه را شکل می دهند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: ابرقدرت‌ها یکی پس از دیگری در حال افول هستند، البته که آمریکا ابرقدرت نیست، جنایتکار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ا همین ناآرامی های اخیر، باعث شد تا دوباره مظاهر شجاعت، اخلاص و ایثار بسیجیان به منصه ظهور برسد، کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند، دوباره با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مشاهده کنند که فرهنگ بسیجی با همان قدرت همیشگی خود استمرار داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیروز صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی، ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به دادسرا فراخوانده شد.

خبرگزاری تسنیم

فرید مدرسی با بیان اینکه اینترنشنال در حقیقت، ابزاری برای جنگ رسانه‌ای - امنیتی است، به تشریح و توصیف نوبراندازان و رابطه آنان با سرویس‌های پشتیبان و چگونگی تعامل با اینترنشنال پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب قوی تر و مجهز تر از همیشه است.