دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

ابراهیم شکیبا گفت: استان کرمانشاه از نظر نرخ باروری کلی و میزان رشد جمعیت جزو استان‌های متوسط به پایین کشور قرار دارد.

خبرگزاری مهر

آئین رونمایی و بازنمایی هفت عنوان کتاب تازه منتشر شده همزمان با گرامیداشت هفته بسیج توسط انتشارات روایت فتح برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روز دوشنبه برنامه های ساخت و راه اندازی فرودگاه جدید در پایتخت این کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فرمانده سابق اوکراینی به رسانه‌ها گفت که این کشور در فکر حمله‌ای همه‌جانبه به شبه‌جزیره کریمه در سال 2023 برای پس گرفتن آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، در ادامه تلاش‌های مداخله‌جویانه و خصمانه کاخ سفید علیه تهران که با هدف شعله‌ور نگه داشتن اغتشاشات داخلی ایران انجام می‌شود، طرح پیشنهادی واشنگتن برای حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، 14 دسامبر (23 آذر) به رای گذاشته خواهد شد. آمریکا دیروز (دوشنبه) پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره این اقدام خصمانه را در سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابتکار در یادداشتی نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش "هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است"، باید آغاز شود.

وب‌گاه عصر ایران

ایران تهدید کرده حمله نظامی اسراییل به تاسیسات هسته ای این کشور، با پاسخی قاطع، سریع و کوبنده مواجه خواهد شد. ایران همچنین طی سال های گذشته پدافند هوایی خود را به شدت تقویت کرده است.

خبرگزاری دانا

از ابتدای سال 1401 که به فرموده مقام معظم رهبری به سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» مزین شد، مدیریت شرکت مصمم‌تر شد تا با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان، جهت‌گیری‌های کاری خود را با محوریت این راهبرد پیش ببرد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان، فضای ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای جام جهانی قطر بسیار خوب بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، سردار...

وب‌گاه الف

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان جزئیات طرح جایزه ملی سردار سلیمانی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس «خانه احزاب» می‌گوید: اگر در دولت‌های گذشته و دولت فعلی توجه بیشتری به مطالبات می‌شد قاعدتاً قسمتی از این اعتراضات می‌توانست بیان و مطرح نشود.