دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در بخشی از یادداشت خود آورده است: یکی از هیئت‌هایی که در همان سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی با دستور امام خمینی رحمه‌الله‌علیه راه افتاد، «هیئت عفو زندانیان و محکومین» بود. گرچه برخی جریان‌ها درصدد بودند که این هیئت را منحل کنند، اما حمایت صریح و قاطع امام، از این اقدام جلوگیری کرد

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (سه‌شنبه هشتم آذرماه) از مرکز ملی علوم و فنون لیزر بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست با خبرنگاران خبر داد که طرح آبرسانی به سنندج و کردستان در پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار گفت به دنبال این هستیم تا چهار ماه آینده بتوانیم 11تا 12هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جذب و به روستاییان و عشایر پرداخت کنیم.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه شنبه 8 آذر 1401 از محمد السودانی نخست‌وزیر عراق استقبال کرد.

خبرگزاری مهر

افزایش دین گریزی، بالا رفتن آمار طلاق، اعتیاد، فساد و بزه کاری را در پی دارد و کاهش آن، از آمار این گونه آسیب‌ها می‌کاهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در جشنواره کلانتران برگزیده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای امام خامنه‌ای عزیز و عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به برنامه‌های تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در سال 1401 پرداخت و...

خبرگزاری تسنیم

محسن اسلام‌زاده از ساخت مستند ""پاییز 50 سالگی" درباره شهید سلیمانی خبر داد. مستندی که بخش‌های کمتر دیده شده از زندگی وی در دوران جوانی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری ارتباط الکترونیکی 1200 کلانتری با دادسراها، فراهم شدن امکان ارائه برخی خدمات و امورقضائی به مردم از طریق کلانتری مجازی و امکان استعلام پرونده انتظامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: یکی از اقدامات خوبی که در هفته پرستار و در جهت تشویق و حمایت از پرستاران می‌توان انجام داد، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است.