دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

قزوین - کرسی های آزاد اندیشی در حالی که در دانشگاه ها می تواند زمینه گفتمان سازی برای جامعه را بیش از پیش فراهم کند اما متاسفانه برگزاری این کرسی ها جدی گرفته نمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئله اصلی ما بی‌عقلی است، یعنی نبود خرد در مسئولان، احساسی عمل کردن، مغرور شدن و خودشیفته شدن آن‌ها که این به مراتب خطرناک‌تر از افراد و اشخاص عادی جامعه است؛ بنابراین بنده به شدت معتقد هستم درصد بسیار زیادی از حوادث که اتفاق می‌افتد، به دلیل بی‌عقلی یا کم‌عقلی مسئولان مربوطه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست دو روزه رؤسا و دبیران شورای ائتلاف استان‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 10 و 11 آذرماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از آغاز اعتراضات سراسری در واکنش به فوت مهساامینی، محمدباقر قالیباف از «حکمرانی نو» سخن گفته است. این چهارمین پوست اندازی قالیباف از سال1384 تا 1400 است که این بار و بعد از اعتراضات سراسری1401 کوشش کرده تا با شعار «تغییر مشروع» وارد میدان شود. اما «تغییر» شعار میرحسین موسوی در انتخابات88 بود که رئیسی در انتخابات1400 بکار برد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری «ارتباط الکترونیکی» 1200 کلانتری با دادسراهای حوزه‌های مربوطه برای تبادل الکترونیکی پرونده‌ها در سال جاری خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیموتی اسنایدار، مورخ مشهور معتقدست روسیه برای تبدیل شدن به یک کشور اروپایی «عادی» باید جنگ خود را ببازد و توقف تخریب شبکه برق اوکراین ضروری است.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رایگان بودن بخش سلامت در جامعه به‌طور کامل باید در اولویت ما باشد؛ البته وزارت بهداشت در این‌باره مسئولیت بیشتری دارد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بیش از 100 هزار نفر پلیس‌یار در بیش از 12 هزار نقطه در سطح کشور به همراه گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در محلات به کار گرفته شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوکراین برای افزایش حمله های روسیه به زیرساخت های انرژی و سایر زیرساخت های کلیدی این کشور آماده شده و در باب تخلیه احتمالی پایتخت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانا

ابراهیم شکیبا گفت: استان کرمانشاه از نظر نرخ باروری کلی و میزان رشد جمعیت جزو استان‌های متوسط به پایین کشور قرار دارد.

خبرگزاری مهر

آئین رونمایی و بازنمایی هفت عنوان کتاب تازه منتشر شده همزمان با گرامیداشت هفته بسیج توسط انتشارات روایت فتح برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.