دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیش از چهل هزار نفر در قالب 615 ناوگروه دریایی مردم پایه در سازمان رزم بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه سازماندهی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منظور رییس مجلس انقلابی از "حکم‌رانی نو" چیست؟ آیا حذف نظارت استصوابی، برگزاری انتخابات آزاد، رقابت احزاب و آزادی رسانه‌هاست که در ادبیات اصلاح طلبان بر آن تأکید می‌شود؟ هر چند این مؤلفه‌ها به حکم‌رانی نو می‌انجامد اما قاطعانه می‌توان گفت: نه! مراد او اینها نیست...

وب‌گاه مشرق نیوز

حتی برخی دست‌اندرکاران دولت قبل معتقد بودند ترور فخری‌زاده با هدف ایجاد مانع داخلی بر سر راه احیای برجام بود. برجام در ذهن آنان آن‌قدر بزرگ شد چنین عملیات‌های سنگینی را هم به آن متصل می‌کردند.

خبرگزاری دانا

ابوذر کاظمیان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت دانشمند بسیجی، شهید محسن فخری زاده، گفت: مجاهدت های علمی دانشمند بسیجی شهید فخری زاده، خواب را از چشمان مستکبران عالم گرفته بود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم بسکتبال مهرام در دیداری نزدیک از سد نبوغ اراک گذشت.

خبرگزاری دانا

اهم مسائل و چالش های توسعه مازندران در دیدار اعضای مجمع نمایندگان این استان با معاون اول رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: دشمن احساس می‌کند که در حوزه نظامی نمی‌تواند اقدامی علیه ما انجام دهد، چون نتیجه آن را می‌بیند؛ اما در حوزه امنیتی با ارسال سلاح و ترور‌هایی که انجام می‌شود به صورت دزدکی اقداماتی علیه ما می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حالا حسین رونقی از زندان آزاد شده است، دروغ‌ها عیان شده و یک جمع مجازی که دروغ را با چشم‌هایشان می‌بینند، شاکی شده‌اند که چرا از احساسات آن‌ها سوءاستفاده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد. وی گفت که هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک‌های بنا شده در خاک فلسطین را محکوم می‌کنیم و این اقدامات هیچ مشروعیتی به احدی نمی‌دهد. سخنگوی تشکیلات خودگردان،...

وب‌گاه 55 آنلاین

حکم ازدواج موقت با دختر باکره چیست؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صداوسیما بر لزوم حضور و نقش‌آفرینی فعال‌تر رسانه ملی در عرصه‌های جهانی و افکار عمومی ملل مسلمان تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق زیباکلام پس از فراخوانده شدن به مرجع قضایی، با انتشار پستی در اینستاگرام به نداشتن هیچ منبع و مأخذ موثق پیرامون صحت و سقم آماری که پیش از این منتشر کرده بود، اذعان کرد.