دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت مسئولان، مشکل بازیکن تیم فولاد رفع شد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت مسئولان، مشکل بازیکن تیم فولاد رفع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نو شت: مهدی ذاکریان استاد دانشگاه گفت: قطعا توافق در مساله هسته‌ای و بحث اوکراین گشایش‌های سیاسی جدیدی برای ایران ایجاد می‌کند اما بعید است موجب شود، پرونده حقوق بشری ایران بسته شود. ایران باید مساله حقوق بشر را از مسایل هسته‌ای و سیاست بین‌الملل تفکیک کند، باید حقوق مردم خود را پرداخت و جلوی رفتار اشتباه را بگیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم برخی از فرماندهان نظامی کشورمان گفت: دشمن بداند فرماندهان نسل باکری از تحریم نمی‌ترسند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در تمام شاخص‌های سلامت به جز شاخص دخانیات در کشورهای منطقه رتبه نخست را داراست، گفت: 13 درصد مرگ و میرها در کشور به خاطر مواد دخانی است که ناشی از ارزانی و در دسترس بودن سیگار است.

خبرگزاری دانا

عین‌الله کشاورز ترک گفت: باید در سال جاری 28 هزار و 410 فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که این میزان تعهد نسبت به تعهدات سال قبل رشد صددرصدی را داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهایی که اصلاح طلبان حاکمیت را توصیه به اصلاح برخی رویکردها و سیاست ها می کنند، طیفی از تندروها نیز پروژه حذف دیگری را کلید زده اند تا برخی دیگر از چهره های سیاسی اعتدالی را منزوی کرده یا کنار بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتما محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عالم ربانی و عارف زاهد، حضرت آیت الله حاج شیخ علی سعادت پرور (پهلوانی تهرانی) (قدس سره)، در سال 1305ش مصادف با سالروز میلاد مولی الموحدین، امیر المؤمنین (علیه السلام) (1346ق)، در خانواده‌ای متدین متولد شدند. با توجه به نامناسب بودن فضای تربیتی و اخلاقی مدارس جدید التأسیس آن زمان تهران، ایشان به مسجد امین الدوله رفته، خدمت مرحوم آقا میرزا ابوالقاسم...

وب‌گاه ورزش سه

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که این تیم کار دشواری در جام باشگاه‌های جهان پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

فرمانده مرزبانی در نهمین اجلاس مرزی با حضور مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق، بر ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک و ارتقا تعاملات مرزبانی دو کشور تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما امروز به حرکت دانشجویی به عنوان یک ضرورت نظام، انقلاب و کشور نیاز داریم، هر دانشگاه ما باید به مثابه یک دولت در سایه عمل کند.

وب‌گاه عصر ایران

195 کشور جهان در سال 2015 در کنفرانس تغییر اقلیم که در پاریس برگزار شد، با مذاکره و اجماع به توافق بین‌المللی با عنوان توافق نامه پاریس در چارچوب پیمان‌نامه سازمان ملل در تغییر اقلیم (UNFCCC) به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، و سازگاری با تغییرات اقلیمی دست یافتند.