دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

خواهش بنده از بازیکنان تیم ملی این است که همان طور که غیرت ایرانی را در بازی با ولز نشان دادند، باید این غیرت را به مراتب بیشتر در مقابل آمریکا هم نشان دهند و به وسوسه‌های رسانه‌های آمریکایی و سعودی توجه نکردند و نخواهند کرد. ان شاءالله روز چهارشنبه جشن پیروزی مقابل آمریکا را خواهیم گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، حاییم رامون وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو در سال 2006، در گفتگو با کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: معضل اساسی اسرائیل در شرایط کنونی ائتلاف شکل گرفته میان ایران و روسیه است، این هم پیمانی پیامد‌های سنگینی دارد که باید ما را نگران کند. رامون افزود: پوتین در این روز‌ها به مذاکره و گفتگو...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر 50 نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن را بپذیرند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی بردیف از این تیم گفت: تیم سوچی به ولادیمیر پوتین تعلق داشته و از جانب وی برای بردیف دستور بازگشت به روسیه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسنی اژه‌ای گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدیدمحور به هدف‌محور وارد شده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سوابق دریانوردی ایرانیان در گذشته که باعث انتقال فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی به مناطق دیگر دنیا شد، خاطرنشان کردند: با وجود این سابقه و سواحل طولانی دریایی در شمال و بخصوص جنوب ایران، فرهنگ استفاده از فرصتهای دریا در کشور مورد غفلت واقع شده و باید به فرهنگ عمومیِ مردم تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب، در بخش‌هایی از سخنانشان در جمع کثیری از بسیجیان کشور بار دیگر از دستاوردهای رویان و تلاش‌های مرحوم "کاظمی آشتیانی" در این پژوهشگاه یاد کردند؛ ایشان پیش از این نیز از این شخصیت به عنوان الگوی جهاد علمی یاد کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (دوشنبه) به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

خبرگزاری دانا

محمد تقی لطیفیان کم سن ترین شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه فکرش را نمی کردم در رویداد حائز رتبه شوم، گفت: دوست دارم در آینده بهترین انیمیشن ساز کشور شوم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری دومین دوره کاروان روایت حبیب در جهت روایت شهید حاج قاسم سلیمانی میان مردم و در استان‌های کشور که به مقصد شهر کرمان محل تولد وی و همچنین قبر مطهر آن شهید بزرگوار است برگزار شد. در این حرکت مردمی که به ابتکار حوزه هنری انقلاب اسلامی و در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد قرار است روایت‌ها، آثار هنری و همچنین خاطره‌گویی‌هایی...

وب‌گاه عصر ایران

چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد از همکاری این دانشگاه با سازمان پزشکی قانونی برای راه اندازی دوره ها و پروژه های مشترک و همچنین راه اندازی دانشکده ای مرتبط با این سازمان خبر داد.