دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا باید جوانان را از دستاورد‌های عظیم نظام اسلامی آگاه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان»...

خبرگزاری تسنیم

وزرای ارتباطات و آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه که تعدادی از موشک‌ها و پهپادها در آن به نمایش گذاشته شده است، بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز قرار بر آن است که نتانیاهو کابینه ای تازه تعریف کند، حال ناظران امید دارند «بی بی» با درک واقعیت های حاکم، گزینه های درست را برگزیند؛ چرا که بازی در فضای قطبی شده حاکم می تواند هولناک تر از هر زمان دیگری باشد.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، توانسته است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

خبرگزاری دانا

جعفری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته این ناحیه 30 خانه از اقشار کم برخوردار و محروم را ترمیم و بازسازی کرد اضافه کرد: ناحیه مقاومت سپاه احمد ابن موسی تا پایان سال ترمیم منازل را به 60 باب خانه افزایش خواهد داد.

خبرگزاری دانا

هدف اصلی جشنواره مهرواره بانو حل گره‌های مردمی در کف محلات توسط بانوان کنشگر است، این پویش به نوعی با هدف شناساندن این بانوان به جامعه و هویت بخشی به آنان اجرا می شود، و هدف مهمتر اینکه این پویش به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در راستای رفع گره های مردمی و هم افزایی بین بانوان کمک می کند.

خبرگزاری دانا

برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی بردیف از این تیم گفت: تیم سوچی به ولادیمیر پوتین تعلق داشته و از جانب وی برای بردیف دستور بازگشت به روسیه صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

من برای آقای خاتمی به عنوان یک روحانی خوشفکر و فرهنگی و مداراجو همیشه احترامی عمیق قائل بوده‌ام، گرچه نیش قلمم علیه برخی جنبه‌های نگاه و عملکرد سیاسی او معمولاً تیز بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مازنی گفت: از نظر من تنها راه‌حل منازعات کشور «گفت‌وگو» است و هر روشی به‌جز گفت‌وگو در‌این‌باره هزینه‌های سنگینی به کشور وارد می‌کند. اگر راه گفت‌وگو را در پیش نگیریم، ناگزیر از بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات و موارد پیرامونی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

من برای آقای خاتمی به عنوان یک روحانی خوشفکر و فرهنگی و مداراجو همیشه احترامی عمیق قائل بوده‌ام، گرچه نیش قلمم علیه برخی جنبه‌های نگاه و عملکرد سیاسی او معمولاً تیز بوده است.