دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه نیوز نوشت: سردار حاجی زاده گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذی ربط قضائی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.

خبرگزاری دانا

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گفت: پرستاران تنها گروهی هستند که از 24 ساعت شبانه روز 16 ساعت مستقلا بیمارستان‌ها را اداره می‌کند و 16 ساعت سرنوشت مردم در بیمارستان در دست پرستاران رقم می‌خورد.

خبرگزاری دانا

سردار تنگسیری با اشاره به سازماندهی 615 ناوگروه بسیج دریایی مردم‌پایه گفت: بیش از چهل هزار نفر در قالب 615 ناوگروه دریایی مردم پایه در سازمان رزم بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه سازماندهی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران علاوه بر سرعت و قاطعیت با رعایت عدل و انصاف و قانون همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: برخی احکام صادر شده از سوی دادگاه‌های رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات در دیوان عالی تایید شده‌اند و برخی دیگر نیز در مرحله رسیدگی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - هرچه به دیماه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی نزدیک‌تر می‌شویم حال و هوای نشست‌های شورای اسلامی شهر کرمان نیز به تبع آن تغییر می‌کند و مانند هفتادمین جلسه آن طی امروز (دوشنبه) به این مراسم مهم نزدیک‌تر می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زیدآبادی نوشت: آقای خاتمی از اعلام کناره گیری‌ام از سیاست دل‌نگران شده بود و می‌خواست دلیلش را بداند. دو ساعتی با هم در این باره گپ زدیم.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری برگزار شد؛ امیر سرتیپ سهرابی بر تبدیل مفهوم مقاومت و پایداری به فرهنگ عمومی در جامعه تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بازدید کنندگان در این دیدار، دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را غرور انگیز و افتخار آفرین توصیف کرده و آن را مصداق بارز تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می توانیم» دانستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی نوشت: من برای آقای خاتمی به عنوان یک روحانی خوشفکر و فرهنگی و مداراجو همیشه احترامی عمیق قائل بوده‌ام، گرچه نیش قلمم علیه برخی جنبه‌های نگاه و عملکرد سیاسی او معمولاً تیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حاجی زاده گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای سلیقه‌ای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری گفت: وزارت بهداشت به این جمع‌بندی رسید که پرداخت علی‌الحسابی به پرستاران داشته باشد که این موضوع را نمی‌توان اجرای قانون تعرفه‌گذاری تلقی کرد.