دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

من برای آقای خاتمی به عنوان یک روحانی خوشفکر و فرهنگی و مداراجو همیشه احترامی عمیق قائل بوده‌ام، گرچه نیش قلمم علیه برخی جنبه‌های نگاه و عملکرد سیاسی او معمولاً تیز بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکار‌های حقوق بشری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مأموریت انتشارات روایت فتح در پس محاوره پیام آزادگی شناساندن مرام و مسلک و تفکر بزرگ مردانی، چون شهدا و ایثارگران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام تقوی اظهار کرد: امسال از این طرح استقبال بسیار خوبی شد همچنین اینکه هم‌اکنون در دانشگاه فرهنگیان برای زوجین مشاوره‌های قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج در حال انجام است تا این سنت حسنه را بتوانیم در جامعه گسترش دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کنعانی با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکارهای حقوق بشری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین اسرائیل اخیرا با انتشار یادداشتی در نشریه نیویورک تایمز اعتراف کرد که اسرائیل به شکلی بی سابقه در موضع ضعف قرار گرفته، قطبی و منفعل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین آیین نامه انضباطی دانشجویان کشور ابلاغ شد + جزییات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: «ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت».

خبرگزاری مهر

یحیی نیازی در آیین رونمایی آثار جدید روایت فتح گفت: ماموریت روایت فتح شناساندن تفکر شهدا و ایثارگران است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر حمله ایران به کشتی تاجر رژیم صهیونیستی را اتهام‌زنی عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از روزنامه انیس افغانستان، بلال کریمی، معاون سخنگوی طالبان، در واکنش به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، در مورد تشکیل دولت فراگیر، گفت که تشکیل حکومت یک موضوع داخلی برای افغان‌ها است و از کشور‌های منطقه و جهان خواست این موضوعات باید از طریق مجاری رسمی دپلماتیک با طالبان در میان گذاشته شود. کریمی گفت: افغانستان یک کشور مستقل است...

خبرگزاری مهر

کتاب «پرواز پای دماوند» نوشته محمدحسین علی جانزاده توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دوم رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی در اطلاعیه‌ای ویژه دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه اعلام کرد؛ آزمون مجدد جامع دکتری مختص دانشجویان دوره دوازدهم (ورودی بهمن 98) و ما قبل آن، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 اسفند 1401 طبق مواد و منابع امتحانی و جدول زمانبندی قبلی، در دانشگاه معارف اسلامی برگزار خواهد شد. این دانشگاه همچنین در اطلاعیه دیگری...

خبرگزاری دانا

این روزها استان کرمان بر بام انیمیشن ایران قرار گرفته است و می تواند به عنوان قطب این عرصه در کشور قرار گیرد و این در صورتی محقق می شود که بنا به اظهار هنرمندان این عرصه، سیاست ها و رویکرد نسبت به این هنر صنعت خلاق تغییر کند.

خبرگزاری اکو نیوز