دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصا در حوزه اقتصاد، نوسازی نظام حکمرانی با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

شیخ جولا تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است و علیرغم تحریم‌ها و سنگ اندازی فراوان کشورهای غربی، پیشرفت‌های فراوانی کسب کرده که برای ما مایه افتخار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به تازگی روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شده بود که علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، ماه پیش محرمانه از خانواده‌های امام خمینی (ره) و مرحوم هاشمی رفسنجانی درخواست کرده که به آرام کردن اوضاع کمک کنند؛ اما این دو خانواده این درخواست را رد کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم ما نمایندگان را نسبت به وظایف و وعده‌های داده شده، مورد مطالبه قرار دهید.

خبرگزاری دانا

سردار حسین سلامی گفت: برای تحقق آرزوهای بزرگ ملت، امنیت، آرامش و پیشرفت آنها با تمام توان فداکاری می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

29 آبان ماه سال جاری پسر 16 ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور نیروهای امنیت، مظلوم واقع شدند، گفت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات نیز با همدلی و همزبانی مردم حل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه های اشتغال روستایی و فراگیر وزارت کار گفت: بر اساس ارقام تعهد اشتغال طرح های دریافت کننده تسهیلات، تا پایان آبان ماه سال 1401 حدود 289 هزار شغل برآورد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی بیوتیک به میزان 65 تن روز یکشنبه ششم آذر از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و از مبدأ هند وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه نوشت: بسیجیان در قبال خدماتشان کمترین توقعی ندارند؛ دشمن تحمل آن چاشت کم‌هزینه «ساندیس» را هم ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: در چند روز اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر دیدارهایی بین برخی فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده شده و درباره جزییات آن گمانه زنی‌هایی مطرح می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 50 درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای 12 مهارت باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور بخشنامه خط مشی و چارچوب کلان برنامه هفتم توسعه را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.