دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی اظهارکرد: خیال ما راحت است که آینده این کشور را دانش‌آموزان به پیش می‌برند و دشمنان ما از نسل شما می‌ترسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای خطاب به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرای نامناسب طرح رتبه بندی معلمان اعتراض کرد. متن این نامه به شرح زیر است: «انسان نمیداند به دولت بگوید که چرا این قانون را عمل نکردید، یا به مجلس بگوید که چرا این قانون را که عملی نبود شما تصویب کردید؛ این است؛ لوث مسئولیت.»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدکاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق، اظهار کرد: «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق اواسط هفته جاری برای دیدار به مقامات ایران به تهران سفر می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره فوت مهسا امینی گفت: 4 هزار پزشک پرونده او را بررسی کردند و علت فوت را ضرب و شتم وی تشخیص ندادند؛ در حالی که دشمنان این ملت با استفاده از تمام رسانه‌های خود هجمه سنگینی را ایجاد و اینگونه ادعا کردند علت فوت نامبرده ضرب و شتم توسط پلیس بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن سعی می کند ارکان تولید قدرت در ایران مانند حجاب، مسجد، قرآن و بسیج را تضعیف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر عراق، اواسط هفته جاری به تهران سفر می کند.

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر عراق به دعوت ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به تهران سفر می کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

از دهه هشتادی‌ها بترسید! | سردار سپاه هشدار داد

خبرگزاری دانا

محسن رضایی گفت: با نگاه بسیجی و تلاش وصف نشدنی بود که ایران با دستان خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و به طور حتم از گردنه چالش های اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عطاءالله مهاجرانی نوشت: می‌توان برای حل مشکلات راه‌حل‌های عاقلانه‌ای یافت. چرا این راه‌حل‌ها به نظر دولتمردان نرسیده است؟ یکی از مهم‌ترین دلایلش این است که افراد در جای خود نیستند. نه دانش متناسب با همان وظیفه را دارند و نه تجربه لازم و متاسفانه نه استعداد یادگیری!

خبرگزاری دانا

سیدمحمود حسینی‌پور گفت: بنا شد تا 12 اسکله دریایی از سوی روسیه برای تبادلات نفتی انجام گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس که بسیاری از دشمنان انتظار داشتند ایران شکست بخورد اما بعد از چند وقت به خودباوری رسیدیم و اکنون موشک و پهپاد ایران محصول بازگشت به خود ملت ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سران قوای سه گانه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و بر تسریع اجرای این قانون تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سردار جوانی گفت: جهاد تبیین ما این است که رهبر را آنطور که هست معرفی کنیم چرا که امروز بسیاری از ملت‌ها به خاطر اینکه رهبری حکیم مانند رهبر ما ندارند، غبطه می‌خورند. حتی آمریکایی‌ها هم مشکل اصلی خود را فقدان رهبر حکیمی می‌دانند که استقلال و عزت را حفظ کرده و کشور را در تمام حوزه‌ها به سمت جلو هدایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار یدالله جوانی گفت: کشور در پرتو حماسه آفرینی‌های شهدا به اقتدار رسیده و دستاورد این اقتدار این است که آمریکایی که به عراق و افغانستان لشکرکشی نظامی کرد، جرات شلیک به سمت ایران را ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سران سه قوه در جلسه امروز خود بر فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها تاکید کردند.