دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: ناامنی برادر تحریم است چرا که باعث توقف فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها و فرار سرمایه می شود، کاری که با تحریم نتوانستند انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با حضور در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای مظلوم بسیج را گرامیداشت. وی در ادامه با اشاره به توصیف مقام معظم رهبری از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم، در جنگ ترکیبی امروز نقش همه اساتید به ویژه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی معتقد است که صداوسیما بیش از آنکه دستگاه توزیع آگاهی باشد، به یک رسانه برای توزیع جهل تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد مجمع بسیجیان مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به احکام قصاص صادره از دادگاه‌ها اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصور برخی از مدرنیته در ایران این است که غرب در قرون وسطی بود، یک عده دیدند اینجا چقدر تاریک است! گشتند و دکمه‌ای را زدند یکباره چراغی روشن شد و وارد عصر روشنگری شدند! و بعد همه چیز دموکراتیک شد و به خوبی و خوشی زندگی‌شان را ادامه دادند! چنین تصویری برای ما ساخته شده. تغییرات و تحولات اجتماعی و تغییر قوانین در جوامع کار یک شب و یک ماه و یک‌سال نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان اقدامات این سازمان در آزاد کردن نیازمند را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برخی ناکارآمدی ها در مدیریت‌های قبلی و دشمنی های خارجی باعث عقب ماندگی هایی شده که امروز ما با بازگشت به مسیر صحیح، باید برای جهش اقتصادی و پیشرفت برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وب‌گاه فرارو

نوری با تاکید بر اینکه سابقه دانش‌آموزان فقط تحصیلی نیست، اظهارکرد: در بُعد اخلاقی و اعتقادی، هنری و زیباشناختی و سیاسی و اقتصادی نیز دانش‌آموز دارای سابقه است. باید مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را استخراج کنیم؛ و در مورد آن‌ها اولویت‌بندی انجام دهیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه منش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر مردم داری، مردم یاری و مردم یاوری بود گفت: سپاه ثارالله اقدامات خود را برای آزادسازی زندانیان نیازمند از سال 88 آغاز کرده و تاکنون بیش از چهار هزار و 200 مددجو به کانون خانواده بازگشته اند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اقتصادی رئیس جمهور: برخی ناکارآمدی ها در مدیریت‌های قبلی باعث عقب‌ماندگی‌هایی شده است.

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این‌که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت‌های ارزشمندی را در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و فناوری‌های نوین انجام داده است. رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: طی زمانی که آموزش غیرحضوری بود به این دلیل که محدودیتی نداشتیم، دانش‌آموزان در زیست بوم دیگری زندگی می‌کردند و بعد از حضوری شدن مدارس تازه متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده است. باز بودن مدارس باعث دیده شدن مشکلات و حل شدن آن‌ها می‌شود.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که برنامه درسی تربیت معلم تغییر می‌کند، گفت: هر دانشجومعلم باید پس از فراغت از تحصیل در شش ساحت تربیتی باید دارای 12 مهارت باشد و در نهایت آزمون خواهد داد تا صلاحیت او احراز شود.