دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای نگهبان در بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج، این نیرو را یک نهاد انقلابی و مردمی خواند

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان از لطف مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و دبیرکل مجمع ایثارگران نوشت: موضوع ضرورت عذرخواهی و جبران عملکرد گذشته که همواره از سوی طیفی از اصولگرایان نسبت به آقای خاتمی مطرح می شود، تکمیل کننده پازل شوم ترویج خشونتی است که در راستای دل زدگی جامعه از اصلاحات اتفاق می افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس ارزیابی ها، از 52 حکم اصلی ارائه شده در برنامه ششم، تقریبا 30 درصد تحقق پیدا کرده و با وجود اینکه در سال ششم برنامه قرار داریم، 70 درصد از احکام محقق نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

همایش بزرگ بسیجیان آذربایجان غربی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با عنوان "حماسه نمایش اقتدار بسیجیان در محضر امام خامنه‌ای (مدظله العالی)" برگزار شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله جزایری گفت: حاکمیت تفکر بسیجی و برکات حضور بسیجیان در عرصه‌های سخت، خطر را از این سرزمین مقدس دور ساخته و به عنوان جلودار جهاد مومنانه برای خدمت به مردم و رفع محرومیت نقش آفرینی می کند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از نمایندگان طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور را تهیه و تدوین کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج با انگیزه بالا و توقع کم در خدمت انقلاب، اسلام و مردم است و شما می‌توانید این نیروی ارزان و کم توقع را برای خدمت به مردم مدیریت کنید.

خبرگزاری تسنیم

علی خضریان گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین ما این است که رهبر را آنطور که هست معرفی کنیم چرا که امروز بسیاری از ملت‌ها به خاطر اینکه رهبری حکیم مانند رهبر ما ندارند، غبطه می‌خورند.

وب‌گاه فرارو

وارث بالقوه پل اختاپوس تاکنون پیروزی عربستان، ژاپن و اسپانیا را پیش بینی کرده است. «توبی» یک پنگوئن جنتو که در پیست اسکی سرپوشیده دبی در داخل یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان زندگی می‌کند.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 11 شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار یدالله جوانی: در حوادث اخیر بیش از 40 شهید بسیجی داشتیم و در همین روزهای اخیر، سرمشق رسانه‌های بیگانه، آتش زدن پایگاه‌های بسیج است. بسیج به دنبال مطالبه از انقلاب نیست و خود را بدهکار انقلاب می‌داند زیرا با خدا معامله می‌کند و خدا نیز او را یاری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: ناامنی برادر تحریم است چرا که باعث توقف فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها و فرار سرمایه می شود، کاری که با تحریم نتوانستند انجام دهند.