دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

خبرگزاری دانا

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در حوادث سال جاری بسیج برای مردم و در کنار مردم خدمت رسانی کرده اند و نگذاشتند ابعاد حوادث به وقوع پیوسته، گسترده شده و به زندگی مردم آسیب بزند.

خبرگزاری دانا

پورشمسی، جانشین معاونت بازرسی کل سپاه پاسداران گفت: جهاد تبین و امیدآفرینی باید دغدغه تمام بسیجیان باشد و باید در این زمینه قدم های موثر و جریان سازی برداشته شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

آمریکا ویروس کشنده ساخت!

خبرگزاری مهر

سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: اقتصاد کشور ما را در گذشته بد برنامه ریزی کردند و اقتصاد ما مردمی نبود و عصبانیت دشمنان هم این است که دولت سیزدهم درصدد مردمی کردن بسیاری از امور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار محمدرضا نقدی گفت: دشمنان فوت مهسا امینی را بهانه قرار دادند و تمام جهان عزاخانه شد و علاوه بر این، به کسانی که در صفحات مجازی خود دنبال‌کنندگان زیادی دارند، پول دادند تا اسم این فرد را در صفحات خود درج کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه مدعی شد که آمریکا نوعی ویروس کشنده کرونا را ایجاد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وارث بالقوه پل اختاپوس تاکنون پیروزی عربستان، ژاپن و اسپانیا را پیش بینی کرده است. «توبی» یک پنگوئن جنتو که در پیست اسکی سرپوشیده دبی در داخل یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان زندگی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار محمدرضا نقدی: امروز آمریکا به بزرگترین صادرکننده ذغال سنگ و یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت تبدیل شده و این یعنی برای تأمین منابع درآمدی خود به ناچار به خام‌فروشی روی آورده و این یعنی آن‌ها شکستشان مسجل و قطعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان فوت این خانم را بهانه قرار دادند و تمام جهان عزاخانه شد و علاوه بر این، به کسانی که در صفحات مجازی خود دنبال‌کنندگان زیادی دارند، پول دادند تا اسم این فرد را در صفحات خود درج کنند و حتی اسم خیابان و ساختمان‌ها را به نام این خانم گذاشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان از لطف مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران قدردانی کرد.