دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

پوسترحاج قاسم سلیمانی در بازی ایران ولز در دست یکی از هواداران ایرانی با همه سختگیری ها وارد استادیوم احمد بن علی شد. منبع: خبرآنلاین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، ضمن تفقد و دیدار از پدر شهید علیرضا آرمات گفت: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و ما باید از آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص در عمل یاد بگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه با میزبانی از ناشرانی از ایران، لبنان، سوریه، عراق، و...، ناشران اقلیم کردستان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اصلاحات، تغییر را از مسیر توسعه سیاسی دنبال می کرد، کارآمدی نظام را در حفظ آزادی های قانونی سیاسی و اجتماعی می دانست که با واکنش تندروهای داخلی و بحران های روزانه، با انسداد دولت احمدی نژاد و شعارهای پوپولیستی او متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشرفت پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت در سطح کشور را چشمگیر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری 7000 تخت بیمارستانی به کشور اضافه خواهدشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند.

خبرگزاری دانا

رهبر معظم انقلاب در واکنش به برد تیم ملی فوتبال مقابل ولز فرمودند: دیروز بچه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی چشم ملت را روشن و آنان را خوشحال کردند.

خبرگزاری دانا

به مناسبت پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بسیجیان در شهر‌های مختلف خوزستان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیانیه الجزایر نخستین تجربه تلخ ایران از توافق با آمریکا بود، توافقی مشابه برجام که با خوش‌خیالی مقامات و غفلت از سیاست‌های فریبنده ایالات متحده حاصل شد و برگ دیگری از بدعهدی آنها را رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در چهل و سومین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام امت، حسینیه امام خمینی (ره) میزبان جمع کثیری از بسیجیانی بود که برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور یافته بودند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور از آزادسازی 12 هزار و 562 زندانی به همت حقوقدانان عضو این سازمان از سال 99 تاکنون خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه روسیه گفت: مردم اوکراین مستحق این هستند که با روابط حسنه، دوستی و سعادت در کنار برادران اسلاوشان زندگی کنند و از حکام نئونازی رها خواهند شد.

خبرگزاری دانا

محمد علی نظری گفت: از کنار مضجع شریف شهدا و مزار شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که حاج قاسم خود نیز دارای خوی مردم داری و مردم یاوری بود، جشن بازگشت 21 نفر نفر به آغوش خانواده را برگزار می کنیم.