دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بسیجیان، تاکید کردند که بسیج نهادی با وظایفی فراتر از حوزه نظامی است و در تقابل با استکبار جهانی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار جمعی از بسیجیان کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج، دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز بسیج برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.

خبرگزاری دانا

پیامی که کمتر از 48 ساعت از پاریس به گرگان رسید و دریای بیکران انسان‌های آگاه و عاشق اسلام را به تلاطم درآورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ربیعی نوشت: من به وضوح نشانه‌هایی از یک هماهنگی اطلاعاتی، رسانه‌ای، سیاسی و حتی اقتصادی را در ترکیب شکل گرفته علیه ایران می‌بینم، اما متاسفانه یک فهم واقعی از مساله در داخل، دادن علائم و سیاست‌گذاری متناسب با این وضعیت را مشاهده نمی‌کنم. شاید هم هست و من اطلاع ندارم!

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا حامیان مطالبه‌ی غلط و خیانت‌بار "رفراندوم برای اصل نظام" نمی‌دانند که این درخواست به معنی ندیدن پیشرفت‌ها و پشت پا زدن به مجاهدت‌های مردم برای پیروزی اصل انقلاب است؟!

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه "کتاب فرهنگ" امروز با موضوع معرفی کتاب‌هایی درباره بسیج و بسیجی روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری دانا

احمد علی مقدم گفت: کارنامه بسیج و بسیجیان همواره درخشان و پربار بوده است و هفته بسیج، فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و تجلیل و قدردانی از این ایثارگری ها است.

خبرگزاری مهر

هویدا در گفتگویی که در سلول زندان قصر با رفیقدوست داشته، گفته حرف‌های زیادی دارد که می‌خواهد به نیروهای انقلاب بگوید و اگر قصد دارند اعدامش کنند، بهتر است این‌کار را دیرتر انجام دهند

وب‌گاه عصر ایران

غرب در برابر انقلاب اسلامی از نظر پیام، خلع سلاح است. تمام پایه‌های فکری‌شان مبتنی بر لذت‌گرایی فردی است و برای رسیدن به لذت‌ها، خشونت را هم ترویج می‌کنند. فیلم‌های هالیوودی را ببینید که قهرمان فیلم چگونه برای رسیدن به میل جنسی‌اش تمام موانع را از سر راه برمی‌دارد و هر خشونتی را جایز می‌داند.