دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وی درباره روسیه نیز گفت: این کشور کمک های زیادی کرده است اما وضعیت امروز بعد از عملیات نظامی روسیه در اوکراین و فشارهای اقتصادی و نظامی بر آنها متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا پیامی به مناسبت درگذشت امام عبدالعلیم موسی، مسلمان مبارز سیاهپوست آمریکایی و از عاشقان و همراهان انقلاب اسلامی ایران منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

به مناسبت هفته بسیج، صبح امروز؛ شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رئیس اسبق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک پیش‌بینی کرد که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی 1948، کرانه باختری و به ویژه قدس به مراتب از وضعیت کنونی بدتر شده و به سمت تشدید تنش و درگیری‌ها پیش برود. عامی ایالون در گفتگو با رادیو 103 اف ام با اشاره به عملیات چند روز پیش در قدس اشغالی، تصریح کرد که ما در مرحله تشدید...

خبرگزاری دانا

برنامه های متعدد از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا تا اهدای خون و برگزاری میز خدمت در هفته بسیج توسط خواهران بسیجی برگزار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی، مدیر مرکز مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به کم‌وکیف برنامه همسفر تا بهشت و همچنین اجرای سند ملی ازدواج دانشگاهیان، با بیان اینکه اعزام کاروان‌های بیست‌وپنجمین دوره ازدواج دانشجویی از چهارهفته پیش آغاز شده است، گفت: اعزام کاروان‌های این دوره تا پایان امسال در قالب طرح همسفر...

خبرگزاری دانا

شماری از ورزشکاران سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بسیج رمز مظهر اقتدار و امنیت کشور است، گفتند: بسیج نماد عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت، توسعه و امنیت است.

خبرگزاری دانا

محمد علی حسینی گفت: تعداد 14 هزار و 49 نفر دانش آموز زاهدانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان بلوچستان هستند که این دانش آموزان از خدمات آموزشی، مشاوره و کمک هزینه تحصیلی بهره مند می شوند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی دولت دوازدهم نوشت: فداکارانه پاپس نکشیدن، ایستادن و جامعه را دعوت به پرهیز از خشونت به هر قیمتی وظیفه‌ای است که الزامی بوده و شاید تکرارپذیر نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب امروز به مناسبت هفته بسیج با بسیجیان دیدار دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدعلی ابطحی از مکاتبه سیدمحمد خاتمی با رهبر انقلاب خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنجم آذرماه یادآور روزی مبارک است که به لطف الهی و انفاس قدسیه حضرت روح الله (رحمه الله علیه) در مقطع حساس و سرنوشت ساز انقلاب شکوهمند اسلامی؛ نهاد و نهال بسیج مستضعفین متولد شد و امروز پس از گذشت 4 دهه به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی السماء است. نقش آفرینی و عملکرد این نهاد مبارک و خلق حماسه‌های جاودان در طول 8 سال دفاع مقدس،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور با بیان برخی مشکلات قوه قضاییه به ضرورت استفاده از نظر‌های صاحبان اندیشه تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس‌جمهور گفت: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی‌ها می‌تواند گسترش پیدا کند.