دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضاییه گفت: دیوان عالی کشور بر تمام دادگاه نظارت عالیه دارد، لذا باید این امر تقویت شود.

وب‌گاه عصر ایران

دشمنان تا کنون فتنه های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند اما به لطف خدا و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران گذشته است و به الگویی برای سایر ملت ها و بخصوص ملتهای منطقه تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان صادر کرد. در پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم منظومه فکری بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که گوشه‌ای از آن در تشکیل نهاد‌ها و رویش‌های انقلابی تجلی یافته‌است، نقشه راه دقیق و هوشمندانه‌ای...

خبرگزاری دانا

معاون اول قوه قضاییه با بیان این‌که «باید بدانیم انتظار از قوه قضاییه چه هست و باید در راستای تحقق این انتظار چه اقداماتی انجام دهیم» گفت: دیوان عالی کشور بر تمام دادگاه نظارت عالیه دارد، لذا باید ببینیم که این نظارت عالیه چگونه اعمال می‌شود.

خبرگزاری مهر

تایباد نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) گفت: ایران یک قدرت نوظهور است که با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن است.

خبرگزاری دانا

رییس جمهور گفت: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: دیوان عالی کشور بر تمام دادگاه نظارت عالیه دارد، لذا باید این نظارت عالیه تقویت شود و ارتقا یابد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه های اشتغال روستایی و فراگیر وزارت کار گفت: تا پایان سال 1400 حدود 105681 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از سوی موسسات عامل پرداخت شده است.

وب‌گاه الف

به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: در هر دوره‌ای حضور بسیج نشان می‌دهد که انقلاب زنده است و بسیج، فرهنگ مجاهدت بدون توقع است.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج این نیروی ارزشی را حاضر و آماده در همه عرصه ها و صحنه ها عنوان و لازمه توسعه و پیشرفت را استفاده از ظرفیت بسیج برشمردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی نوشت: آنچه که در جامعه ایران بیش از هر چیزی در سطح کنشگران رسمی دیده می‌شود، سخنان درست و غلطی است که بدون توجه به نتایج مترتب بر آن ابراز می‌شود. شاید اگر قدری به تبعات آنها توجه شود، در این صورت بخش مهمی از ابهامات برطرف گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه صبح روز چهارشنبه «2 آبان ماه» نشست هم اندیشی و اندیشه ورزی معاون اول قوه قضاییه با رئیس و جمعی از قضات و روسای شعب دیوان عالی کشور با موضوع نظارت بر حسن اجرای قوانین در دادگاه‌ها و اتقان آراء برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در ابتدای این نشست بیان کرد: پس از گذشت بیش از...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در جلساتی که با دستگاه‌های مکلف در اجرای قانون هوای پاک داشتیم، تکالیفی برای سال 1402 احصا شد که انجام آن‌ها به مبلغی بالغ بر یکصد هزارمیلیارد تومان نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین گفت که کشورش علیه مردم اوکراین نمی‌جنگد، بلکه با رهبری و نیروهای خارجی که از این کشور به‌عنوان واسطه استفاده می‌کنند، مقابله می‌کند.