دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: در بازی قبلی با انگلیس، سکوت برخی از اعضای تیم ملی کشورمان به هنگام پخش سرود ملی ایران ناشی از غفلت بوده است و نه هیچ علت دیگری.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه مدعی شده است که نظامیان اوکراینی به عنوان "گوشت جلو توپ" توسط رژیم نئونازی در کی‌یف مورد استفاده قرار می گیرند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، گفت: ارائه خدمت به بیمار اورژانسی به هر دلیلی دچار اختلال شود، جرم است و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

5 آذرماه سال 1358 مدرسه‌ای در ایران تأسیس شد که در بزنگاه‌های مهم تاریخی به کمک مردم آمد؛ از هشت سال دفاع مقدس تا عملیات ناجوانمردانه مرصاد.

خبرگزاری مهر

فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه‌ای عجیبی برای پس گرفتن پولش مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه در اطلاعیه سنتکام آمده است، دو موشک یا پرتابه به سمت یک «پایگاه گشت‌زنی» آمریکا را در اواخر شب جمعه در نزدیکی شهر الشدادی در شمال شرق سوریه شلیک شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی ربیعی نوشت: تاریخ معاصر گواهی می‌دهد هیچ دستاورد چشمگیری در پی خشونت‌های فراوان در هیچ جامعه‌ای به دست نیامده و در تلاطم‌های سهمگین، نه تنها افقی جدید نمی‌گشاید بلکه حتی آرامشی برای حرکت رو به جلو خلق نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه باید در شیوه‌های حکمرانی کشور اصلاحاتی انجام شود، گفت: باید با جوانان و نوجوانان برای مقابله با القائات منفی دشمن گفتگو کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان با مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در باره موضوعات سیاسی گفت وگو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوست: آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در خاطرات خود، نقدهایی را به انتقادات دکتر علی شریعتی نسبت به روحانیت بیان می‌کند که در پی می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: معاد مبتنی بر روح بوده و بر اساس آن روح پس ازمرگ به بدن انسان دوباره باز می‌گردد، وقتی می‌گوئیم انسان در آخرت پاداش داده می‌شود، چیزی باید وجود داشته باشد تا آن پاداش یا کیفر را درک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجم آذر سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.

خبرگزاری تسنیم

در برنامه هفتم توسعه، فضای حیاتی ترانزیت و مبادله ایران می تواند منطقه آسیای میانه باشد. اتحاد بین المللی نیازمند اعتماد بین المللی است که شاید بتوان از ابزار اتحاد شانگهای این اعتماد را به وجود آورد.

خبرگزاری دانا

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که صادرات تسلیحاتی این کشور در سال 2022 به رغم شرایط دشوار جهانی به 8 میلیارد دلار رسیده است.