یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدی نژاد در آبان1387 در سفر به خوزستان گفته بود «به برکت تحریم کشورهای زورگو، امروز کارخانه تولید یک میلیون تن فولاد را افتتاح کردیم. اگر تحریم باعث این پیشرفت و شکوفایی است ما از تحریم استقبال می‌کنیم.» او در ادامه با تاکید بر بی اثربودن تحریم ها و پیشرفت کشور گفت «این قطعنامه‌های شما مشروعیت و اثر ندارد. من امروز به آنها می‌گویم آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌دان شما پاره شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با به نتیجه نرسیدن مذاکره بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و بی جواب ماندن سوالات آژانس، پرونده ایران در آژانس در حال گذار از وضعیت «حقوقی» به «امنیتی» است. در واپسین باری که چنین وضعیتی برای پرونده هسته ایران حاکم شد، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خزانه‌داری آمریکا اسامی 3 فرد ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جماران نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه در حسینیه جماران گفت: دنیا را برای این خانم عزاخانه کردند. این احتمال وجود دارد که بگوییم پلیس یک نفر را کشته؛ شما چه می گویید که هزاران نفر را بی گناه کشته اید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای کاهش هزینه ها، می توان از راه حل هایی برای کاهش مصرف اینترنت بهره گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار رضایی با بیان اینکه بحمدالله مردم همواره در صحنه بوده و خودشان صاحب این انقلاب هستند، گفت: متأسفانه برخی از مدیران در حوادث اخیر اظهارنظرهای نابه‌جایی داشتند، آنهایی که خود را جزو خواص می‌دانستند امتحانشان را به خوبی پس ندادند، گذراندن دوره های بصیرت را برای این خواص بی‌بصیرت توصیه می‌کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک کارشناس مسائل قفقاز جنوبی با بیان این که رابطه عمیق بین آذربایجان و اسرائیل امر جدیدی نیست، تاکید کرد: این اقدام در این مقطع نوعی ژست سیاسی و کودکانه علیه ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1398، قانونی تحت عنوان «اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» به تصویب رسید که طبق این قانون، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی می‌توانند پیش از سن قانونی و به درخواست مادر، تابعیت ایران را دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار، معاون پیشین امور زنان و خانواده در دولت حسن روحانی گفت: «یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.»

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرعبداللهیان با بیان اینکه تاکنون هیچ مدرکی از طرف اوکراینی مبنی بر استفاده از پهپاد ایرانی در اوکراین دریافت نکردیم، گفت:‌روس‌ها به صراحت به ما گفته‌اند که صرفا از سلاح‌های ساخت خود استفاده کرده اند

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و ژاپن در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی با پیروزی نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: هنجارشکنی‌ها و اقدامات سخیفی که در دانشگاه‌های کشور مانند شریف، تهران و امیرکبیر صورت گرفت انتقام از دانشگاه بود.