یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلن شیرر تصمیمات داور بازی ایران و انگلیس را نقد کرد و عنوان کرد داوری در این دیدار به ضرر انگلیس بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران که با عنوان پیشگامان رهائی و همزمان با سالروز صدور پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در محل حسینیه جماران برگزار شد، گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی مجبور بودیم که با دست خالی بجنگیم، اما امروز که انبار‌های اسلحه و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر به ریکال آنتی‌بیوتیک‌های وارداتی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه برای شرکت در اجلاس سران «سازمان پیمان امنیت جمعی» (CSTO) وارد ایروان پایتخت کشور ارمنستان شد. رئیس جمهور روسیه در نشست سازمان پیمان امنیت جمعی در سخنانی اعلام کرد: وضعیت در افغانستان همچنان دشوار است. روسیه به تثبیت وضعیت در افغانستان کمک خواهد کرد. یکی از وظایف اولویت دار فعلی، تشکیل یک دولت...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

به احتمال فراوان علیرضا جهانبخش برای بازی مقابل ولز نیمکت نشین خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امین عارف نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: در ماه‌های اخیر درخواستی از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ملاقات با اعضای بیت امام مطرح نبوده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هیچگونه تقاضایی از بیت امام راحل نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درویش‌خان از هنرمندان نامی و استادان موسیقی سنتی ایرانی اواخر دوره قاجار و از افراد صاحب‌سبک و تأثیرگذار بر موسیقی ایرانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی انفجار یک بمب در یک ایستگاه اتوبوس در ورودی قدس اشغالی 12 شهرک‌نشین مجروح شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها میزان آلودگی هوا به وضعیت بسیار نامطلوبی رسیده و لطمات زیادی به سلامت مردم وارد می‌شود. خستگی، عصبانیت، کم‌حوصلگی، کلافگی، سردرد، سوزش چشم و گلو، مشکلات تنفسی و... از جمله آثار سوء آلودگی هوا برای بدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برانکو تماشاگر دیدار کراواسی و مراکش است. تیپ خاص سرمربی محبوب پرسپولیس در جام جهانی 2022 را در تصویر می‌بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان گفت: مراجعات به نمایندگی های ایران کاهش نیافته بلکه شاهد رشد مراجعه ایرانیان برای انجام امور کنسولی و سفرها به ایران هستیم؛ به زودی قانون جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور را در دولت در دستور کار داریم و امیدواریم ایرانیان برای آبادی بیشتر سرزمین مادری خود تلاش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌برداری با اشعه ایکس نشان داده که یاسر الشهرانی از ناحیه فک و استخوان‌های صورت دچار شکستگی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که سومین قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران تصویب شده، به نظر می رسد متاثر از قطع مذاکرات برجامی، طرحی هماهنگی از سوی اروپا و امریکا برای هدایت ایران به سمت فعالسازی مکانیزم ماشه در جریان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که برخلاف انتظار و امید دشمنان، سلاح‌های روسی به اندازه کافی برای مهار همه وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری میزان مرکز رسانه قوه قضاییه در واکنش به ادعای «آزار و تجاوز جنسی» بازداشت شدگان در ایرانتوسط شبکه سی‌ان‌ان نوشت: گزارش جدید سی‌ان‌ان از ابعاد بسیاری قابل بررسی است و بررسی‌های دقیق آن تناقض‌ها را آشکار می‌کند.