یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بعد از پاسخ‌های شهردار در صورت قانع شدن اعضا روند طرح سوال به اتمام می‌رسد و اگر قانع نشدند، با امضا یک سوم اعضا در صحن علنی جهت استیضاح آماده می‌شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله شبیری زنجانی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قانون به ما می گوید نه شورای عالی فضای مجازی و نه شورای عالی امنیت ملی از نظر حقوقی نمی توانند فیلترینگ اعمال کنند ولی خُب سال هاست که این اتفاق می افتد و هنوز بر آن اصرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با اتخاذ جنگ ترکیبی به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشور است؛ از احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت‌ها خواست در برابر اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در دو نوع خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از 5 سال باشد، اعطا می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: روشنگری اهداف پلید دشمن از ضروریات جدی است چراکه با تمام ظرفیت و با انتشار اخبار دروغین، سعی در القای فضای بی‌ثباتی در کشور دارند و باید با این احساس ناامنی مقابله کنیم.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور گفت: دشمن بعد از ناامیدی از فشار اقتصادی به سمت جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ همه ظرفیت ها را به میدان آورده است. دشمن با جریانات برانداز و تجزیه طلب رسما و علنا نشست برگزار می کند و این امر نه نشانه قدرت، بلکه استیصال آنها از پیشرفت کشور است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام طائب می‌گوید آیت‌الله تبریزی که از فقهای معاصر بود به درخواست نیروهای سپاه در آزمایشات موشکی سپاه حضور پیدا می‌کرد و بر لزوم تقویت توان دفاعی و موشکی تاکید داشت.

خبرگزاری مهر

طرح مجوز تدریس برای دانشجویان دکتری‌، اصلاح آیین‌نامه پذیرش دانشجویان دکتری و درخواست کاهش هزینه‌های پژوهشی دانشجویان از جمله موارد مطروحه در نشست هم اندیشی دانشجویان دکتری علم و صنعت بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی‌شنویم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلامعلی رجایی، گفت: یکی از بهترین موضع گیری های افرادی که در رابطه با اعتراضات اخیر صحبت کرده اند بیانیه آقای خاتمی است. به دلیل اینکه از جامعیت برخوردار هست و نکات تحسین برانگیزی را گفته از جمله اینکه براندازی نه به مصلحت و نه شدنی است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور ترکیه گفت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، می‌دانند که ما می‌توانیم هر زمان که بخواهیم عملیات زمینی را انجام دهیم. ما منتظر اجازه هیچ کسی نمی‌مانیم و آمریکا از این به بعد باید این را خوب بفهمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است.